مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

نیوکمپ، میعاد تقابل دو هم تیمی کاتالان / پایان نیمه نخست؛بارسلونا 0 _ بایرن مونیخ 0

در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در چارچوب بازی دوم مرحله دوم نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا در نیوکمپ به مصاف هم می‌روند.

بارسلونا – بایرن مونیخ

پپ گواردیولا سرمربی باشگاه بایرن مونیخ در شرایطی پا به نیوکمپ می‌گذارد که در سالهای اخیر به همراه بارسلونا گنجینه‌ی بزرگی از افتخارات متعدد را کسب کرده است حال باید به مصاف تیم هم بازی سابق خود یعنی لوییس انریکه برود.

باورایی‌های که هم اکنون با 14 امتیاز اختلاف در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارند دو بازی اخیر خود را با ناکامی مطلق پشت سر گذاشته‌اند به طوری که با شکست در ضربات پنالتی برابر بورسیا دورتموند حضور در فینال جام حذفی آلمان را از دست دادند و در رقابتهای هفته 31 بوندسلیگا نیز با 2 گل برابر بایرن لورکوزن متحمل شکست شدند.

در سمت دیگر میدان باشگاه بارسلونا قرار دارد که در لالیگا هم اکنون با 2 امتیاز اختلاف با رئال مادرید حریف دیرینه خود درصدر قرار دارد. کاتالانهای بندر بارسلون در بازی این هفته خود برابر تیم قعر جدولی کوردوبا جشنواره گل به راه انداختند و این دیدار را با نتیجه 8 بر صفر به سود خود به پایان بردند و هم اکنون نیز از هر جهت آماده‌اند تا بتوانند بایرن مونیخ را در لیگ قهرمانان شکست دهند.

کاتالانها در 5 بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا تاکنون شکستی را تجربه نکرده‌اند که این جریان حاکی از شکست ناپذیر بودن آبی‌اناری پوشان در نیوکمپ دارد.

علاوه بر این، بارسلونا با تکیه بر مهاجمان استثنایی و کم نظیر خود یعنی مسی، سوارز و نیمار 108 گل به ثمر رسانده است که سهم مسی 51،‌ نیمار 33 و سوارز 24 گل بوده است.

تقابل دو تیم

دو تیم در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا 6 بار با یکدیگر ملاقات کرده‌اند که سهم باورایی‌ها 4 پیروزی یک تساوی و تنها یک شکست بوده است.

نکته جالب / عادت پیروزی گواردیولا

پپ گواردیولا از زمانی که کارش را در کسوت سرمربی آغاز کرده است در 349 بازی حضور یافته است که توانسته 19 جام را فتح کند یعنی به طور متوسط به ازای هر 19 بازی یک جام کسب کرده است.
 
گزارش لحظه به لحظه بازی:

بازی تا دقیقه 10 میان دو تیم بارسلونا و بایرن مونیح بدون گل سپری شد اما از ابتدا از سرعت بسیار بالایی برخودار بود و مثلث سوارز،مسی و نیمار حملات متعددی را به سمت دروازه باواریی ها شکل دادند.
در دقیقه 11 لویس سوارز در یک موقعیت تک به تک با مانوئل نویر ناکام ماند.
اما در ادامه این دیدارآبی اناری پوشان حملات شدیدی را آغاز کردند.در دقیقه 16 تک موقعیت لواندوفسکی برای باواریی ها از دست رفت.
 
در دقیقه 32 الونسو باریکن بایرن مونیخ به خاطر خطا بر روی مسی کارت زرد دریافت کرد و بارسا صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در نهایت ثمری نداشت و مانوئل نویر شوت مسی را به طور کامل با یک جا گیری خوب دفع کرد.
 
در حال تکمیل....
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار