امروز صورت می‌گیرد

افتتاح بیستمین نمایشگاه نفت با شعار تقویت داخل با اتکا بر اصول "اقتصاد مقاومتی"

بیستمین نمایشگاه نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور هزار و 800 شرکت داخلی و خارجی امروز افتتاح می‌شود که در این نمایشگاه 29 کشور خارجی مطرح دنیا حضور خواهند داشت.

تلفنی** بیستمین نمایشگاه نفت با شعار تقویت داخل با اتکا بر اصول اقتصاد مقاومتیبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بیستمین نمایشگاه امسال در حالی برگزار می‌شود مسئولان نفتی بیشتر منویات مقام معظم رهبری را درخصوص استفاده از توان داخلی در سرلوحه کاری خود قرار داده‌اند تا شاید بتوان با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به سازندگان تجهیزات نفتی کمک کرد.

بر اساس این گزارش؛ این نماشگاه با شعار تقویت داخل با اتکا بر اصول اقتصاد مقاومتی و با تکیه بر دانش پیشرفته امروز آغاز به کار می‌کند که شاید با برگزاری چنین نمایشگاه بین‌المللی با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور تحولاتی ایجاد شود، همچنین این نمایشگاه از امروز به مدت چهار روز با حضور هزار و 800 شرکت داخلی و خارجی در فضایی به مساحت 50 هزار مترمربع برای بازدید علاقمندان دایر است.

می‌توان گفت در این رویداد بزرگ مذاکرات اقتصادی در حوزه نفت، پالایش و پتروشیمی صورت خواهد گرفت که درمجموع در این نمایشگاه ابزار و تجهیزات و محصولات نفت و گاز، پتروشیمی، اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق، محصولات حفاری و اکتشاف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه چهار سمینار تخصصی درخصوص معرفی تولیدات داخلی با حضور مسئولان حوزه نفت و گاز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار