معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 17 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

آغاز به کار چهارمین دوره مجموعه جشنواره های شمسه در منطقه 17

با تشکیل ستاد اجرایی چهارمین دوره مجموعه جشنواره های شمسه، مراحل اجرایی این جشنواره در منطقه 17 کلید خورد.

بهروز محمد زاده شهردار شهرداری منطقه 17 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ،در تشریح برنامه های چهارمین جشنواره ی شمسه، اظهارکرد: این دوره از مجموعه جشنواره‌های شمسه نیز از 12 جشنواره‌ی آئینی ، تجسمی، فرهنگی و هنری در رشته های (قرآن ، نهج البلاغه دعا و نیایش و عکس) ، نقاشی و تندیس، گرافیک ، تصویر سازی، کاریکاتور ، خوشنویسی ، فیلم، دعاو نیایش، سرود و موسیقی، شعرو ادب) تشکیل شده است.

وی افزود: در راستای بهره گیری از انگیزه های مشارکت جوانان، نوجوانان و سایر اقشار هنرمند جامعه برای ساختن شهری زیبا و همچنین برای اینکه تماس و ارتباط مردمی و محله‌ای از طریق وجوه آیینی، فرهنگی و هنری ملموس تر باشد، این جشنواره در 12 موضوع فعالیت خود را آغاز کرد.

شهرداری منطقه 17 هدف از برگزاری جشنواره‌های شمسه را  فعالسازی ظرفیت‌های شهر و شهروندان و بروز قابلیت‌ها و خلاقیت‌های مردم محور در عرصه فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد.

گفتنی است؛ لایحه فراگیری شمسه با عنوان الزام شهرداری‌ها به برگزاری مجموعه جشنواره‌های فرهنگی ، هنری و آیینی شمسه  به همت کمسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر تهران در شورای عالی استان‌ها طرح و به تصویب رسیده و در حال بومی‌سازی و اجراست .

علاقمندان جهت ثبت نام تا 20 اردیبهشت ماه می توانند با مراجعه به سراهای 14 گانه محلات منطقه و ادارات اجتماعی نواحی سه گانه و یا آدرسwww.sham3.ir  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار