در حاشیه برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو

ملکی: حذف برخی قهرمانان نشان از آمادگی سایرین دارد

مدیر تیم های ملی گفت: در نخستین مرحله رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو حذف تعدادی از قهرمانان نشان دهنده آمادگی بالای ووشوکاران شرکت کننده در این مبارزات بود.

مجید ملکی مدیر تیم های ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه ریزی که کادر فنی برای برگزاری این رقابت ها طی دو روز سه شنبه و چهارشنبه 15 و 16 اردیبهشت کرده بود ، باعث شد تا ووشوکاران احساس خستگی نکنند و به راحتی در مدت این دو روز با حریفان خود به مبارزه بپردازند.

وی افزود:سطح فنی این رقابت ها بسیار بالا بود و ووشوکاران با انگیزه بسیار خوبی در این پیکارها حاضر شده بودند . رقابت ها آنقدر سنگین بود که حس می کردید شاهد مبارزات در سطح جهانی هستید و به حق هیجان این مبارزات چیزی از رقابت های جهانی کم نداشت و این تنها بدلیل آمادگی خوب ووشوکاران بود.

وی ادامه داد:حذف قهرمانانی چون حمیدرضا لادور که دارنده مدال نقره بازی های آسیایی و مدال طلای جام جهانی ساندا بود در دیدار با مجید هاشم بیگی نیز نشانگر اوج آمادگی ووشوکاران حاضر در این پیکارها بود.تا جاییکه شاهد بودیم مجید هاشم بیگی که از قهرمانی کشور به این پیکارها راه یافته بود به راحتی لادور را مغلوب کرد.البته تاجاییکه میدانم لادور دچار یک آسیب دیدگی قدیمی بود شاید این آسیب دیدگی نیز در نتیجه بازی بی تاثیر نبود.

ملکی گفت: هرچه به پایان رقابت ها نزدیک می شدیم دیدارها جذاب تر می شد زیرا پیکارهای بین سنگین وزن ها از جذابیت بالایی برخوردار است و حضور امیر فضلی و حمید رضا قلی پور که هردو از قهرمانان طلایی جهان هستند در اوزان به ترتیب منفی 85 و منفی 90 کیلوگرم هیجان این پیکارها را نیز بیشتر کرد و هردو مبارزات بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و قلی پور در مدت 20 ثانیه حریف خود را ناک اوت کرد و فضلی نیز با وجودی که در دو راند حریف خود را شکست داد اما با اختلاف امتیاز خوبی بازی را برد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 20 سانداکار و 9 تالوکاردر پایان این رقابت ها پیروز شدند که با برنامه کادر فنی تا اواخر تیرماه در شهرستان های خود تمرین می کنند و از اول مرداد ماه در اردوی تیم ملی حاضر می شوند.

گفتنی است:مسابقات ووشو قهرمانی جهان  اواخر آبان ماه در اندونزی برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، ملکی ، ساندا ، تالو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار