برخي منابع خبری گزارش دادند:

رای گيری آزمايشی سنای آمريکا درباره لايحه مرتبط با توافق هسته‌ای ایران

برخی رسانه ها از رای گیری آزمایشی روز پنجشنبه سنای آمریکا درباره لایحه مرتبط با توافق هسته ای ایران خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ برخی منابع خبری اعلام کردند سنای آمریکا امروز درباره لایحه مرتبط با توافق هسته ای ایران رای گیری آزمایشی انجام می دهد.

در حالی که در پایگاه اینترنتی سنای آمریکا به نشانی -- که برنامه های کاری سنا برای امروز پنج شنبه هفتم ماه می و روزهای آینده در آن مشخص شده است --  هیچ اشاره ای به موضوع رای گیری سنا درباره لایحه مرتبط با توافق هسته ای ایران نشده است، برخی رسانه ها از رای گیری آزمایشی امروز سنای آمریکا درباره لایحه مرتبط با توافق هسته ای ایران خبر دادند.

 پایگاه اینترنتی "یو اس نیوز " در گزارشی نوشت: سنا درباره لایحه مرتبط با توافق هسته ای ایران رای گیری آزمایشی انجام می دهد.

در این گزارش آمده است: این لایحه به کنگره آمریکا این امکان را می‌دهد که درباره توافق هسته ای ایران صاحب نطر شود. لایحه مرتبط با توافق هسته ای ایران به کنگره آمریکا این امکان را می دهد که  بتواند توافق  را بررسی و در صورت احساس نیاز آن را رد کند. قرار بود این رای گیری روز پنج شنبه برگزار شود.

"رادیو اروپای آزاد" نیز در پایگاه اینترنتی خود نوشت: سنای آمریکا درباره قانون تجدید هسته ای ایران رای گیری می کند.

در این گزارش نیز آمده است: انتظار می رود سنای آمریکا روز پنج شنبه هفتم ماه می (17 اردیبهشت) درباره لایحه پیشنهادی نمایندگان جمهوریخواه در خصوص توافق هسته ای با ایران رای گیری کند.

رادیو اروپای آزاد افزود: این لایحه به کنگره این امکان را می دهد که شرایط دشواری را بر تهران تحمیل کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سنای صهیونیست ها ، به اسم ملت بیکار و فقیر آمریکا و به کام یک مشت صهیونیست نژاد پرست و جنایتکار و آدم کش .
این نمایندگان بی ارج و بی ارزش و مزدور حزب پوشالی صهیونیستی مثل بچه ها که خاله بازی می کنند ، هر هفته در باره توافق هسته ای با ایران رای صادر می کنند ، تا حقوقشان را از صهیونیست ها دریافت کنند .
این بد بخت ها توان اداره کشورشان و پایان دادن به فقر مردم آمریکا را که ندارند ، دائما برای فرافکنی برای مردم دنیا نقشه می کشند ، یک روز به سوریه آدم کش صادر می کنند ، یک روز برای عراق داعش درست می کنند ، یک روز هم از دولت ماده سعودی برای هر پرواز و کشتار مردم بی گناه و بی دفاع یمن 7500 دلار دریافت می کنند .
ملت آمریکا باید برای نمایندگی سنا از وجود افراد مستقل و وفادار به ملت آمریکا استفاده کند .
آخرین اخبار