رییس دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شایعات مبنی بر برکناری من صحت ندارد /این مسائل سیاسی است

معتمدی گفت: تمامی شایعات مبنی بربرکناری خود را تکذیب می کنم و این امر صحت ندارد و این مسائلی سیاسی است ومن منتظر ترکش های آن هستم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران، در برخی از سایت ها شایعاتی مبنی بر برکنار رییس دانشگاه امیر کبیر وتخلفات مالی رییس این دانشگاه به رئیس دانشگاه امیر کبیر و وزیر دولت اصلاحات به دلیل تخلفات مالی به انفصال موقت از خدمت و710 هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد،  گوش می رسد.

احمد معتمدی رئیس دانشگاه امیر کبیر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : من نمیدانم چرا بعضی از افراد دچار بی تفاوتی شده اند ، یک پرونده برای 18 سال گذشته و یک مکاتبه ایی با سازمان پژوهشها بود که به استناد آن حکم صادر شد و این پروژه مربوط به وزارت علوم است و بار اول نیست این موضوع مراحل قانونی را در حال طی کردن است.

وی افزود :یکسری مواد شیمیایی برای وزارت علوم خریداری شده که من تعجب می کنم که بحثی که در حال گذراندن مراحل است چرا حکم می دهند

وی اظهار داشت: البته این شایعات مربوط به مسائیل سیاسی است که من هم منتظر ترکش های آن هستم ، بنابراین تمامی اخبار مبنی بر برکناری خود را تکذیب می کنم واین اخبار صحت ندارد

وی افزود:  من در خرداد سال 93 به عنوان رییس دانشگاه امیر کبیر معرفی شدم وتقریبا 2 ماه بعد حکم من زده شد ، من هیچ کاری نکردم که بخواهند مرا برکنار کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار