مدیرعامل شرکت ملی مهندسی نفت و ساختمان ایران:

افزايش ظرفيت توليد 4ميليون ليتر بنزين در پالايشگاه بندرعباس در سال 94

مدیرعامل شرکت ملی مهندسی نفت و ساختمان ایران از بهره برداری طرح افزايش ظرفيت و بهبود کیفیت فرآورده های نفتی پالایشگاه بندرعباس در سال جاري خبر داد .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ میرعلی اصغر ساجدی مدیرعامل شرکت ملی مهندسی نفت و ساختمان ایران در حاشیه بازدید از بیستمين نمايشگاه بين المللي نفت ، گاز، پالايش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران گفت : در حال حاضر طرح افزايش توليد بنزين و بهبود كيفيت فراورده در پالايشگاه بندر عباس در راستاي خودكفايي و استفاده از توان و ظرفيت هاي داخلي در شركت ملي مهندسي و ساختمان نفت ايران در مراحل پایانی است.

وي گفت : افزايش ظرفيت توليد  4ميليون ليتر بنزين در روز و بهبود كيفيت فراورده ها  و استاندارد سازي محصولات پالايشگاه از جمله مهمترين اهدافي است كه با بهره برداری از اين پروژه اجرايي مي شود .

ساجدي با اشاره به اينكه اين پروژه از امسال  عملياتي خواهد شد، تصريح كرد : هزينه سرمايه گذاري شده براي اين طرح 500 ميليون يورو به صورت ارزي و معادل همين مقدار نيز ريالي در نظر گرفته شده است.

وي خاطر نشان كرد : پيمانكاران  اين پروژه  ايراني هستند و 70 درصد تجهيزاتي كه در اين پروژه  استفاده شده است نيز داخلي است.

ساجدي در ادامه در خصوص بیستمين نمايشگاه بين المللي نفت ، گاز، پالايش و پتروشیمی گفت : نمايشگاه امسال نسبت به سال هاي گذشته با استقبال چشمگير شركت هاي ايراني و خارجي  مواجه شده است كه اين مساله مي تواند زمينه همكاري بيشتري در اين صنعت را فراهم كند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار