هاشمی تشکری مطرح کرد:

ناوگان حمل ونقل باری ساماندهی می شود/موضوع ساماندهی یک تکلیف قانونی است

رئیس سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران گفت : طبق قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت ، ناوگان حمل و نقل باری باید ساماندهی شود.

ناوگان حمل ونقل باری ساماندهی می شود/موضوع ساماندهی یک تکلیف قانونی استبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران‌ سید جعفر هاشمی تشکری ، رئیس سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه مدیران سازمان حمل و نقل ترافیک در جمع خبرنگاران با اشاره به انکه شهرداری در هیچ بخشی تصدی گری نداشته گفت: در سازمان به دنبال آن هستیم که حجم بالای خودروهای حمل بار که ساماندهی نیستند توسط اتحادیه ساماندهی شوند.


وی در ادامه افزود : شهروندان دسترسی به ناوگان حمل بار ندارند و می بایست سازوکاری فراهم شود که همانند آژانس های مردم با یک تماس بتوانند برای جابه جایی بار خود اقدام کنند و رانندگان حمل بار بایست بر اساس یک قاعده خدمات دریافت کنند و تسهیلاتی برای این رانندگان در نظر گرفته شود تا در معیشت زندگی به مشکل بر نخورند.


هاشمی تشکری اذعان کرد: موضوع ساماندهی ناوگان حمل بار خواست شهرداری نبوده بلکه یک تکلیف قانونی است و در این جلسه دیدگاه ها و مدل اجرایی توسط مدیران مطرح شده و امیدواریم خدمات به مردم سیستمی شود؛حال می بایست صبر کرد تا اساس و زمینه کار فراهم شود و پس از کار کارشناسی طرح اجرا و کنترل و نظارت آن توسط پلیس راهور انجام گردد.


وی عنوان کرد: در جلسه ای که برگزار شد عملکرد مدیران سازمان در بخش های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و شاهد موفقیت ها و ناکامی هایی در سال 93 بودیم و حالا هم 2 ماه از سال گذشته و فرصتی را از دست داده ایم و برنامه ریزی فشرده ای در این راستا در نظر گرفته شده و به مدیران بخش هایی که رشد مناسبی نداشته تذکراتی داده شده است.


رئیس سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران در پایان گفت: یکی از تاکید هایی بر بر بحث ساماندهی ناوگان حمل بار است اجرای قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت است که تاکنون عملیاتی نشده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، ناوگان ، سیستمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار