العالم خبر داد:

موشک باران استان صعده یمن از سوی رژيم آل سعود

شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری از موشک باران استان صعده یمن از سوی رژيم آل سعود خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، العالم گزارش داد رژیم سعودی با پرتاب 37 موشک از پایگاه الدحره مناطق الظاهر، ملاحیط، بنی صیاج و الحصامه را در استان صعده یمن هدف قرار داد.
در خبری دیگر در همین ارتباط خبرنگار شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد؛ جنگنده های سعودی صبح امروز خیابان صخر در صنعا را بمباران کردند.

در عین حال جنگنده های عربستان و آمریکا به مسجد امام هادی، یحیی بن حسین علیه اسلام در صعده که جزء آثار باستانی این شهر به شمار می رود حمله کردند که در جریان آن چهار شهروند یمنی شهید شدند.

در پی وخامت اوضاع انسانی در یمن وزارت بهداشت این کشور از همه سازمان های بین المللی خواست برای ارائه خدمات پزشکی به قربانیان ناشی از حملات رژیم سعودی، وارد عمل شوند.
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، نسل کشی رژیم عربستان بر ضد ساکنان استان حجه در شمال یمن ادامه دارد. بنا بر بیانیه های وزارت بهداشت یمن، دهها نفر در این تجاوزها کشته و زخمی شدند و سیزده بیمارستان نیز ویران شد.
مالک عابده، گزارشگر این شبکه از صنعا گزارش داد: از دیروز هواپیماهای سعودی، شدیدترین حملات خود را به صعده آغاز کرده اند. بیش از بیست حمله، فقط منطقه مران را هدف قرار داد که در پی این حملات تعدادی از خانه های ویران شدند.
صنعا نیز هدف حملات رژیم سعودی قرار گرفت. شرکت هواپیمای یمن اعلام کرد، بر اثر حملات به فرودگاه صنعا این فرودگاه بسته شده است.
در این گزارش با اشاره به کمبود سوخت، سرگردانی خانوارهای ساکن صعده و نبودن وسائل حمل و نقل عمومی، آمده است: وزارت بهداشت یمن درباره فروپاشی سامانه های خدمات پزشکی هشدار داده است و بیمارستان ها نمی توانند پذیرای مجروحان ناشی از حملات رژیم عربستان باشند. وزارت بهداشت یمن از همه سازمان های بین المللی خواست برای ارائه خدمات پزشکی، وارد عمل شوند.



برچسب ها: عربستان ، یمن ، بمباران ، صعده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
مردانی از استان صعده یمن به حکومت غاصبانه و خیانتبار ال سعود خاتمه خواهند داد .
سرنوشت را که با بمباران زن و بچه هی بی دفاع یمن ، که نمی توان تغییر داد .
آخرین اخبار