ضمن حمله شدید به سیاست‌های رژیم آل سعود؛

روزنامه عراقی: رژیم سعودی دچار عقب ماندگی فکری و عقلی شده است

روزنامه عراقی رژیم حاکم بر عربستان سعودی را عقب مانده فکری و عقلی و به مانند رژیم صهیونیستی تجاوز گر توصیف کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه «صباح الجدید» چاپ بغداد، امروز در مطلبی نوشت: عربستان سعودی در عرصه بین المللی و در حوزه سیاست، القاب شایسته بسیاری را کسب کرده است؛ حکومت سلطنتی تاریکی، حکومت سلطنتی وحشت، حکومت سلطنتی ملخ‌ها، از جمله این عناوین است. 

این روزنامه افزود: به تازگی این کشور (عربستان) نام حکومت سلطنتی تنفر را نیز کسب کرده است که در واقع خلاصه‌ای از همه اسامی قبلی است. 

خواننده نمی‌تواند تصور کند این حکومت سلطنتی که خود از درون مشکل دارد، فریاد آزادی‌های دمکراتیک در کشورهای دیگر سر دهد. چنین رفتاری، یکی از جوانب جهل و حماقت سیاسی بیگانگان سعودی است که از درون دچار فروپاشی هستند. 

در این کشور بسته هیچ نمادی از روشنائی دیده نمی‌شود. نه فرهنگ وجود دارد و نه کتاب و نه سالن نمایش و نه سالن سینما و نه سالن موسیقی. 

در این کشور فقط گرایش منحرفی تحت عنوان مذهب وهابیت وجود دارد که تحریفی از قرآن کریم را مبنای کار خود قرار داده است. 

رژیم سعودی عقب مانده از نظر فکری و عقلی تحت نظارت حکومت سلطنتی و امرای متنفذ این کشور، بر مبنای قتل و ویرانگری و مباح کردن بریدن سر انسان‌ها و انهدام آرامگاه‌ها و مساجد بنا شده است... 

رژیم سعودی، تشکیلاتی صهیونیستی است که با زور سلاح و اندیشه منحرف وهابی حکومت این کشور را به دست گرفته است و غرب نیز از آن حمایت می‌کند؛ زیرا نزدیک‌ترین درک را از رژیم صهیونیستی و برای دفاع از آن دارد... 

رژیم سعودی نخستین بار در میان کشورهای عضو اتحادیه عرب به عنوان رژیمی متجاوز نیز شناخته شد. این رژیم برخلاف میثاق اتحادیه عرب مبنی بر مداخله نکردن نظامی کشورهای عربی در کشوری دیگر (علیه یمن) دست به اقدام نظامی مستقیم زد. 

کشور عربستان سعودی که از جایگاهی تاریخی و نمادی دینی برای مسلمانان برخوردار است اکنون در مسیر غلطی به حرکت در آمده و به حکومتی تجاوز گر به کشورهای اسلامی تبدیل شده است. در این منطقه فقط رژیم اسرائیل است که به مانند عربستان سعودی دست به تجاوزگری زده است. 

در ادامه این مقاله آمده است: تجاوزگری‌های سعودی یادآور تجاوزگری‌های اسرائیل در غزه و تجاوزگری‌های ائتلاف غربی - عربی به عراق و سوریه و لبنان است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۰:۳۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
این رژیم جعلی دیگر به اخر خط رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
آفرین. واقعا درسته همش. ال سعود حکومت جنایت کاراس که به جون کشورای تمدن دار افتاده.
آخرین اخبار