استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان كرد؛

ضرورت توجه به تحقق شعار «همدلی و همزبانی»

استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز بر ضرورت توجه، برنامه ریزی و تلاش برای تحقق شعار «همدلی و همزبانی» تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛قاسم سلیمانی در نشست با مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، توجه به تحقق شعار «همدلی و همزبانی» را با توجه به شرایط منطقه، جهان و همچنين دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال بسیار ضروری دانست.

وی در ادامه حضور غرورآفرین در تمامی صحنه ها همچون انتخابات و راهپیمایی را بزرگترین نماد وحدت و همدلی عنوان كرد و افزود: با توجه به شرایط کنونی و موقعیت استراتژیک ایران در منطقه، تحولات جهانی و منطقه ای، روند مذاکرات هسته ای و روابط بین الملل، بر تداوم وحدت و همدلی به عنوان یک راهکار کارآمد و کارساز تاكيد مي شود.

سلیمانی در ادامه به یأس دشمنان از تهاجم نظامی و ابعاد مختلف تحریم در مقابله با نظام جمهوری اسلامی و ملت هوشیار ایران و همچنين تغییر استراتژی دشمن با روی آوری به جنگ نرم و شبیخون فرهنگی اشاره كرد و گفت: نقش رسانه ها بویژه رسانه ملی در تبیین اهداف انقلاب اسلامی و توطئه های دشمنان و مقابله با شیطنت های رسانه ای غرب مهم و حساس است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: از مدیران و کارکنان صدا و سیمای استان مي خواهيم با توجه به فرهنگ غنی و استعدادهای بی نظیر این استان در ابعاد میراث فرهنگی، گردشگری و تاریخی برای دستیابی به جامعه شاداب و بانشاط تلاش کنند.

وی در ادامه توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم را از اولویتهای کاری و برنامه ای عنوان کرد و گفت:صدا و سیما و شبکه های استانی در انعکاس واقع بینانه نقاط قوت و ضعف در عملکرد دستگاههای اجرایی رسالتي مهم را دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پايان از گسترش کمی و کیفی فعالیت های صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری تشکر کرد.

گفتني است علی رامک، مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گزارشی از فعالیتها و توفیقات بخش های مختلف این مرکز ارائه کرد و در پایان این نشست، از خبرنگاران آزاد و رابطان خبری فعال و برتر این مرکز تقدیر شد.

انتهاي پيام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.