عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت استراتژی واحد اقتصادی ندارد/ عدم اجرای صحیح «اقتصاد مقاومتی» در کشور

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تعلل برنامه‌ریزی اقتصادی و عدم اعتقاد راسخ به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مانع دستیابی به رشد و توسعه هستند.

دولت استراتژی واحد اقتصادی ندارد/ عدم اجرای صحیح «اقتصاد مقاومتی» در کشورغلامعلی‌ جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تحریم می‌توانست بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را رقم زند اما قرار بود با اتکا به اقتصاد مقاومتی تدبیری را انجام دهیم که تحریم نتواند برما فائق آید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: از زمانی که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد باید سرلوحه تصمیمات ما قرار می‌گرفت اما متاسفانه تاکنون چندان به آن توجهی نشده و امروز نیز دولت اوضاع اقتصادی کشور را متناسب با اقتصاد مقاومتی اداره نمی‌کند.

وی ادامه داد: بزرگترین ایراد به دولت یازدهم این است که سردار اقتصادی زیادی دارد، در واقع تاکنون استراتژی واحد اقتصادی از دولت به گوش نرسیده است.

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر این که تحریم نمی‌تواند به تنهایی اقتصاد کشور را تا این اندازه ضعیف کند، گفت: تعلل برنامه ریزی اقتصادی و عدم اعتقاد راسخ به اقتصاد مقاومتی مهمترین عوامل بازدارنده در دستیابی به توسعه هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: البته در درون دولت اقتصاددانان زیادی وجود دارد که لازم است مکانیزمی را براساس بند بند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تهیه و زیر یک پرچم واحد حرکت کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، دولت ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار