ویژه عید مبعث رسول اکرم؛

زندگی نامه‌ حضرت محمد رسول الله به همراه فایل صوتی + دانلود

عید مبعث بر تمامی مسلمانان مبارک. با توجه به اینکه حضرت محمد (ص) پیامبر ما مسلمانان است لازم است که همه ما اطلاعاتی گرچه اندک از ایشان درمورد سیره و زندگیشان بدانیم به همین جهت نرم افزاری را برای دانلود انتخاب کرده ایم تا شما را با روز مبعث رسول اکرم و اعمال این روز بیشتر آشنا کنیم.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ شهرت حضرت محمد (ص) به راستگويي و درستكاري چنان زبانزد همگان شده بود كه امين لقب گرفت و همين صداقت و درستي توجه خديجه دختر خويلد را جلب كرد و او را با سرماية خويش براي تجارت به شام فرستاد؛ سپس چنان شيفتة درستكاري حضرت محمد امين‌ شد كه خود براي ازدواج با وي گام پيش نهاد، در حالي كه بنابر مشهور، دست‌كم 15 سالي از او بزرگ‌تر بود.

خديجه براي حضرت محمد (ص) همسري فداكار بود و تا زماني كه حيات داشت، پيامبر همسر ديگري برنگزيد. او براي پيامبر (ص) فرزنداني آورد كه پسران همگي در كودكي در گذشتند و در ميان دختران، از همه نامدارتر، حضرت فاطمه‌(ع) است.

از جزئيات اين دوره از زندگي پيامبر (ص) تا زمان بعثت آگاهي چنداني در دست نيست؛ جز آنكه مي دانيم نزد مردمان به عنوان فردي اهل تأمل و تفكر شناخته شده، و از خوي و رفتارهاي ناپسند قوم خود سخت ناخشنود بود.

عید مبعث مبارک

از آداب و رسوم زشت آنان چشمگيرتر از همه بت پرستي بود و پيامبر (ص) از آن روي بر مي‌تافت. محمد (ص) اندكي پيش از بعثت، دير زماني را به تنهايي در غار حرا، در كوهي نزديك مكه به سر مي‌برد و زمان را به خاموشي و انديشه مي‌گذرانيد.

نرم افزاری که قصد داریم معرفی کنیم داری ویژگی های خاصی می باشد که برخی از این ویژگی های این نرم افزار را برای کاربران بیان می کنیم. زندگینامه حضرت محمد (ص)، ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص)، امین امت اسلام، کرامت و بزرگواری حضرت محمد (ص)، ازدواج پیامبر با حضرت خدیجه (س)، بشارت ها درباره ی آمدن پیامبر(ص)، زمزمه ی مخالفت با بت پرستی، برخی از حالات رسول خدا، گم شدن رسول خدا در مکه، محل دفن پیامبر (ص)، بعثت حضرت محمد (ص)، انذار خویشان، وفات ابوطالب و خدیجه (س)، حجرت رسول خدا، پیمان برادری با یثرب؛ فتح مکه، سیره ی نبوی، خلق عظيم پيامبر (ص)، معجزات حضرت رسول، مناظرات حضرت رسول به همراه دیگر ویژگی ها را برای دانلود قرار داده ایم.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود

 • حجم: 5.91مگابایت
 • نسخه: 1.0

 • اجرا در: اندروید 2.3
  • امتیاز:


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
خوب بود