سرپرست ارتباطات پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خبر داد

نماینده اصلی توانبخشی، سلامت و رفاه اجتماعی در نمایشگاه بین المللی هستیم

سرپرست اطلاع رسانی و ارتباطات پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از حضور فعال غرفه دانشگاه بعنوان نماینده اصلی توانبخشی، سلامت و رفاه اجتماعی در نمایشگاه بین المللی خبر داد.

گیتا موللی مدیر اطلاع رسانی، ارتباطات پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به بهره‌گیری پتانسیل همگانی منابع انسانی در برپایی غرفه تخصصی توانبخشی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب اظهار داشت: خرسندیم که بگوییم بروز رسانی و تجهیز کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به عنوان نقطه عطف عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات پزشکی تلقی می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: آمار انتشارات چاپ اول تالیفی سه سال گذشته دانشگاه شاخصی است که به اعطاء غرفه در دانشگاه بین المللی منجر می‌شود. 

موللی ضمن اشاره به بسیج همگانی تیم اطلاع رسانی و ارتباطات پزشکی اذعان داشت: ارتباط با دانشگاه‌ها، محققان و نهادهای تخصصی علوم توانبخشی، تعامل با نویسندگان کتابهای تخصصی و فروش کتاب بیانگر مقبولیت غرفه دانشگاه بود. 

وی تصریح کرد: در عرصه خرید کتاب برخی قوانین و سیاستهای وزارتخانه نظیر معرفی دانشکده برای اعطای بن و زمان محدود خرید کتاب و پذیرفته نشدن تخفیف درج شده روی کتاب و . . . دست و پاگیر بود که امیدواریم در سالهای بعد رفع شود. 

موللی در پایان ضمن قدردانی از تیم اطلاع رسانی و ارتباطات پزشکی و امور مالی، بروز رسانی کتابخانه دانشگاه در تمامی رشته‌های علوم توانبخشی و بهزیستی به همت ریاست دانشگاه دکتر خرم خورشید و همچنین دکتر خانکه را دستاورد مطلوب این دوره از نمایشگاه دانست. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.