مجموعه ای از نرم افزارهای پزشکی برای تلفن همراه+دانلود

برای شما کاربران گرامی باشگاه خبرنگاران تعدادی نرم افزار پزشکی آماده کرده ایم تا با استفاده از آنها بتوانید سلامتی جسمی و روحی خود را کنترل کنید.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ امروزه در دنیای تکنولوژی حتی تلفن های همراه هم به یک پزشک هوشمند تبدیل شده و می توانند کارهایی مانند: اندازه گیری میزان ضربان قلب، میزان فشار خون، محاسبه گروه خونی، محاسبه سلامتی چشم و ... را به صورت دقیق و قابل اعتماد انجام دهند. حال می توانید با دانلود این 5 نرم افزار پزشکی و نصب آن ها بر روی تلفن همراه خود به سلامتی جسمی و روحی تان کمک کنید.


با آناتومی بدن انسان آشنا شوید برای ویندوزفون
بدن انسان از یک سر، گردن، دو دست، دو پا و ... ساخته شده است و برای راه رفتن، نشستن، حمل و نقل اشیاء از این اجزا استفاده می کند. 100 تریلیون سلول، 206 استخوان، 600 عضله، 22 بخش داخلی بدن فقط قسمتی از بدن پیچیده ترین موجود جهان یعنی انسان است. حال می توانید با استفاده از نرم افزار Anatomy for Kids، با آناتومی بدن انسان آشنا شوید، برنامه برای پزشکان و دانشجویان رشته ی پزشکی بسیار مناسب و کاربردی است. این نرم افزار به زبان انگلیسی بوده و با دارا بودن تصاویر گرافیکی مناسب می تواند شما را به بهترین نحو با آناتومی بدن انسان آشنا کند. در ضمن تصاویر موجود می توانند برای کودکان و نوجوانان جذاب و آموزنده باشند.

 




فرمت نرم افزار: xap
حجم نرم افزار: 3.3 مگابایت

میزان ضربان قلب خود را اندازه گیری کنید برای ios
نرم افزار Heart Rate تلفن همراه هوشمند شما را به یک دستگاه سنجش میزان ضربان قلب تبدیل می کند. فقط کافی است شما انگشت خود را جلوی دوربین گوشی تان قرار دهید تا برنامه شروع به کار کند. می توانید با استفاده از نرم افزار معرفی شده در هر لحظه و هر مکان از میزان ضربان قلب و نحوه عملکرد آن مطلع شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: کنترل کامل وضعیت تنفس و عملکرد قلب، امکان به اشتراک گذاری نتایج با استفاده از ایمیل و شبکه های اجتماعی، محیط کاربری جذاب و ... اشاره کرد. دریچه به شما پیشنهاد می کند، این نرم افزار پزشکی را حتما به صورت رایگان دانلود و در گوشی هوشمند خود نصب کنید.

 



برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


قابل اجرا در ios 5 و بالاتر
حجم نرم افزار: 17.8 مگابایت

اندرويد، ويندوز فون و ios؛
آناتومی بدن انسان را به صورت سه بعدی مشاهده کنید

با نصب اين نرم افزار بر روي گوشي و يا تبلت خود مي توانيد آناتومي بدن انسان را به صورت سه بعدي مشاهده كنيد. اين نرم افزار بخصوص براي دانش آموزان و دانشجوياني كه درس آناتومي دارند  مي تواند بسيار كمك كننده باشد. 





 نرم افزار "سنجش سلامت" برای اندروید
نرم افزار "سنجش سلامت" یک برنامه فارسی است که مبتنی بر الگوریتم های خاص میزان سلامتی روحی و جسمی شما را اندازه گیری می کند. برنامه قادر است کارهایی چون: محاسبه گر گروه خونی، اطلاعات گروه خونی، محاسبه گر شاخص توده بدن، محاسبه گر شاخص چربی بدن، محاسبه گر قد و وزن ایده آل، پیش بینی طول قد، محاسبه گر احتمال ریسک ابتلا به دیابت نوع 2، محاسبه گر وزن بارداری و محاسبه گر وضعیت افسردگی را انجام دهد. شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی اندرویدی خود برای همیشه یک پزشک به همراه خود داشته باشید. این نرم افزار می تواند یک گزینه ای مناسب برای پیشگیری از بیماری ها باشد. برای مثال شما می توانید با استفاده از نرم افزار bmi بدن خود را محاسبه کنید، این محاسبه به شما می گوید که به چه میزان چاق یا اضافه وزن دارید. به یاد داشته باشید که پیشگیری بهتر از درمان است! 

 

 


قابل اجرا در اندروید 1.5 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.6 مگابایت

قدرت بینایی خود را بسنجید برای ios
این برنامه Eye Test یک نرم افزار جالب و کاربردی جهت سنجش قدرت بینایی چشم توسط تلفن همراه هوشمند است. این برنامه می تواند با سنجش کامل چشم های شما اختلالات موجود در آن را گزارش دهد. این نرم افزار یک گزینه مناسب برای چشم پزشکان و حتی افراد عادی جامعه هم هست و نصب آن بر روی گوشی دارای سیستم عامل ios توصیه می شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ابزارهای تشخیص کور رنگی های مختلف، ابزار سنجش قدرت بینایی، تصاویر جالب از خطای دید، ابزارهای تشخیص اختلالات بینایی خاص و ... اشاره کرد.

 




قابل اجرا در ios 4 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3.8 مگابایت

نرم افزار "فارسی سلامت" برای اندروید و سیمبین
نرم افزار "فارسی سلامت" یک نرم افزار علمی و منطقی برای محاسبه درصد چربی بدن، محاسبه شاخص توده بدنی، محاسبه ضربان قلب هنگام ورزش و محاسبه درصد چربی بدنی است که می توانید با استفاده از آن و بدون مراجعه به پزشک تمامی اطلاعات ذکر شده در بالا را به دست بیاورید. این نرم افزار به صورت فایل فلش ارائه شده است و منابع موجود در آن برگرفته شده از کتاب Harrison’s Principles of internal medicine 17edition است. البته نسخه اندروید و سیمبین هم توانایی ارائه محاسبات فوق را به صورت کامل دارند و شما می توانید در هر لحظه و هر مکانی از میزان سلامتی خود مطلع شوید.



نسخه سیمبین

قابل اجرا در: سیمبین 3
حجم نرم افزار: 207 کیلوبایت

نسخه اندروید

قابل اجرا در اندروید: 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.6 مگابایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار