محجوبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

تولید 5 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در پالایشگاه آبادان

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور با اشاره به اینکه هم اکنون روزانه 20 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در کشور تولید می‌شود گفت: به زودی بنزین تولیدی پالایشگاه آبادان و اهواز توزیع می‌شود.

سعید محجوبی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ درخصوص کیفیت بنزین تولیدی در کشور گفت: بنزین تولیدی نسبت به سال گذشته از نظر کیفیت بهتر شده است به طوری که در مقوله بنزین یورو 4، بیشتر موضوع زیست محیطی تأکید شده است.
 
وی تصریح کرد: بنزین تولیدی از نظر بنزن با آرماتیک پایین‌تر از بنزین قبلی بوده است.
 
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور با اشاره به اینکه هم اکنون روزانه 20 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در کشور تولید می‌شود،گفت: این محصول استراتژیک بیشتر در پالایشگاه اراک، اصفهان و تبریز تولید می‌شود.
 
وی از تولید 4 تا 5 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در پالایشگاه آبادان خبر داد و گفت: به زودی بنزین تولیدی این پالایشگاه در شهرهای آبادان و  اهواز توزیع می‌شود.
 
محجوبی در خصوص نحوه شناسایی بنزین معمولی از یورو 4 گفت: بنزینی که در کشور تولید می‌شود بی‌‌رنگ است و برای شناسایی این فرآورده موادی اضافه می‌شود به طوری که هم‌اکنون بنزین معمولی به رنگ صورتی، بنزین سوپر آبی و بنزین یورو 4 به رنگ سبز است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار