گزارش/

پایانی برای بی‌مهری‌های مسکن مهر وجود دارد؟

جانمایی‌های غلط و همراهی نکردن سایر وزارتخانه‌ها باعث شده که بی‌مهری‌های مسکن مهر دست از سر متقاضیان بر ندارد.

پایانی برای بی‌مهری‌های مسکن مهر وجود دارد؟به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ این روزها حکایت بی‌مهری‌های مسکن مهر تمامی ندارد و روزی نیست که متقاضی با یک دل پر با خبرگزاری تماس نگیرد.

این هفته به سراغ مسکن مهر در استان البرز رفتیم؛ متقاضیانی که چند سالی است چشم انتظار تحویل واحدهای خود هستند.

در همین راستا؛ یکی از متقاضیان مسکن مهر در استان البرز با اشاره به اینکه 8 سال پیش 17 میلیون تومان واریز کردیم، افزود: بعد از گذشت چند سال هنوز این واحدها را تحویل نگرفته‌ایم.

در ادامه، یکی دیگر از متقاضیانی که واحد خود را تحویل گرفته بود گفت:‌ مسکن مهر خود را بعد از گذراندن هفت خوان تحویل گرفته‌ایم اما در حال حاضر می‌گویند که باید 4 میلیون و 500 هزار تومان به مهندسان بابت نصب کنتر پرداخت نماییم.

وی افزود: در مسیر واحدهای خود متاسفانه هیچ امکاناتی بابت رفت و آمد وجود ندارد و در این مسیر همیشه با مشکلات بسیاری مواجه هستیم.

براساس این گزارش؛ حسین، مدیرکل مسکن مهر استان البرز درخصوص مشکلات رفت و آمد متقضیان افزود: تا به امروز حدود 4 میلیارد تومان به شهرداری پرداخت اما متاسفانه هیچ امکاناتی را دریافت نکرده‌ایم. از شهرداری انتظار داریم همان قدر که هزینه کرده‌ایم با ما نیز همکاری نماید.

براساس این گزارش؛ یوسفی، مسئول مسکن مهر استان البرز اظهار داشت: متاسفانه برخی از واحدها با مشکل آسانسور مواجه هستند که  در تلاش هستیم این مشکل هرچه سریعتر برطرف شود.

در حال حاضر وزارت راه شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی استان البرز تمامی تلاش خود را بر تکمیل واحدها انجام داده‌اند اما متاسفانه در این میان وزرات نیرو و سایر ارگان‌ها از جمله وزارت آموزش و پرورش باید هرچه سریع‌تر برای انجام تعهدات خود اقدام نمایند.

این گزارش می‌افزاید: مسکن مهر از سال 88 و از دولت نهم کلید خورد ولی به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح و جانمایی غلط هنوز نتوانسته باری از مشکلات متقاضیان بردارد.

دولت یازدهم نیز از ابتدای ورود خود و با اعلام مقام معظم رهبری مبنی بر تکمیل واحدها تمامی تلاش خود را برای اتمام واحدها انجام داده اما گزارشات میدانی حاکی از آن است که این تلاش‌ها چندان نتیجه نداده و سرعت کار در پروژه‌ها به کندی پیش می‌رود.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با خطاب به این موضوع که مسکن مهر یکی از بی‌کیفیت‌ترین پروژه‌ها است، گفت: متاسفانه در این طرح به هیچ یک از نیازهای متقاضیان توجه نشده و به دلیل جانمایی‌های غلط  همواره با مشکل مواجه هستیم.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا دولت توان اتمام این پروژه‌ها را دارد و یا اینکه پروژه‌ها گریبان‌گیر دولت‌های بعدی نیز خواهد بود؟

گزارش: محبوبه کباری

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار