تشکری هاشمی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

تحول اساسی در خط هفت بی ‌آر تی

رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت:خط 7 بی آر تی تجریش - راه‌آهن به زودی دستخوش تغییرات و تحولی اساسی خواهد شد که امیدواریم این تحولات تا قبل از بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید صورت گیرد.

سید جعفر تشکری هاشمی رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درگفت و گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحول اساسی در خط هفت بی آر تی اظهار کرد:خط 7 بی آر تی تجریش - راه‌آهن به زودی دستخوش تغییراتی خواهد شد که به دنبال آن هستیم تحول اساسی در این خط تا قبل از بازگشایی مدارس با آغاز سال تحصیلی جدید صورت گیرد.

وی در ادامه به یکی از این اقدامات و تحولات اشاره کرد و افزود: در این اقدام مهم خط بی آر تی تجریش – راه آهن کارت‌خوان‌ها از اتوبوس حذف و در ایستگاه ها کارتخوان‌ها راه‌اندازی خواهد شد تا از این پس شاهد ترافیک در این خط نباشیم و رانندگان در دریافت کرایه هیچ نقشی نخواهند داشت.
 
رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در پایان عنوان کرد: از دیگر تحولات اساسی در خط بی آر تی تجریش – راه آهن حذف اتوبوس های تک کابین است که تا پایان تابستان تمامی اتوبوس های این خط دو کابین خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تشکری ، حمل و نقل ، بی آر تی ، خط7
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار