تصادف مرگبار پژوها در اتوبان تهران - کرج/ راننده در دم جان باخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد مرگبار دو دستگاه خودرو و کشته و مصدوم شدن دو تن خبر داد.

تصادف مرگبار  پژوها در اتوبان تهران - کرج/ راننده در دم جان باخت

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات این تصادف اظهار داشت: ساعت 5:38 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از برخورد دو دستگاه خودرو در غرب به شرق اتوبان تهران کرج، نرسیده به آزادگان مطلع شدند و بلافاصله ایستگاه 76 آتش نشانی عازم محل حادثه شد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو 405 در حاشیه اتوبان پارک شده و راننده نیز در حال بازرسی خودرو بود که ناگهان یک دستگاه خودرو آر دی با خودروی پژو برخورد می‌کند.

ملکی افزود: آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و یک خانم 50 ساله را که در داخل پژو دچار مصدومیت شده بود، خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از معاینات پزشکی، مرگ راننده خودرو پژو 405 نیز تایید شد.

به گفته ملکی؛ آتش نشانان پس از انجام عملیات ایمن سازی در ساعت 6:03 دقیقه، محل را برای شناسایی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور دادند.


انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صولت
۱۶:۴۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
خدا بیامرزه. ما که عادت کردیم توی اتوبان یکسری موجود آدم نما از راست ترین قسمت اتوبان با سرعت تمام از همه سبقت بگیرن و برن. اینها معمولا کسایی هستند که حتی مکانی که پلیس هرروز در اونجا می ایسته رو حفظ هستند...
آخرین اخبار