منصوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اتهام شیخ نمر به هیچ عنوان با مجازاتش هماهنگ نیست/اجرای حکم مساوی است با انتقام مردم

سفیر سابق کشورمان در چین گفت: در رژیم آل سعود دادگاه‌ها برای صدور محکومیت‌ها از مقامات والا دستور می‌گیرد و محکومیت شیخ نمر از سوی دولت سعودی صورت گرفته و آن‌ها نمی‌توانند از عواقب این مسئله دور بمانند.

"جواد منصوری" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حکم اعدام شیخ نمر و عواقب آن برای رژیم آل سعود، اظهار داشت: محکومیت یک عالم دینی به خاطر انجام وظیفه و بازداشت وی امری غیرقابل قبول است.  
 
وی ادامه داد: این موضوع یک پدیده جدید در برخورد با قیام‌های مردمی و بیداری اسلامی است که ابداع آن از سوی غرب صورت گرفته و در این روش جدید صرف نظر از اینکه مردم عادی به شکل فجیع قتل عام شده، می‌بینیم که علمای دینی به خاطر انجام وظیفه قربانی می‌شوند.  
 
سفیر سابق کشورمان در چین، تصریح کرد: از بین بردن پشتیبان دینی مردم تنها در دوران حکومت دیکتاتوری صدام صورت می‌گرفت که شاهد بودیم وی تعداد زیادی از علمای بزرگ را اعدام کرد.  
 
منصوری افزود: اگر حکم اعدام شیخ نمر اجرا شود، اعلان جنگی علیه جهان اسلام خواهد بود و باید توجه داشت مردم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نبوده و انتقام اینگونه حرکت‌ها را خواهند گرفت.  
 
وی در پایان با اشاره به اینکه اتهام شیخ نمر به هیچ عنوان با مجازاتش هماهنگ نیست، خاطرنشان کرد: در رژیم آل سعود دادگاه‌ها برای صدور محکومیت‌ها از مقامات والا دستور می‌گیرد و محکومیت شیخ نمر از سوی دولت سعودی صورت گرفته و آن‌ها نمی‌توانند از عواقب این مسئله دور بمانند.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار