احمدی: قهرمانی سپاهان را به روح همسرم تقدیم می‌کنم

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:در این فصل برایشادی روح همسرم تلاش می‌کردم و امیدوارم که با این قهرمانی روح همسرم شاد شود.

محمد علی احمدی مدافع تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: خیلی خوشحالم که سپاهان توانست با شایستگی قهرمان لیگ برتر چهاردهم فوتبال ایران شود البته امسال تیم ما فصل را به خوبی شروع کرد و از همان ابتدای لیگ چهاردهم بسیاری از کارشناسان تیم ما را شایسته قهرمانی می‌دیدند، اما در ادامه با شروع نتایج ضعیف مسئولان باشگاه با آوردن فرکی گام بزرگی در بهبود وضعیت برداشت کردند و هر چند در ابتدای ورود وی نتایج بد تیم ما به خاطر عدم شناخت سرمربی تا حدودی ادامه پیدا کرد، اما به مرور زمان روند تیم ما ثابت شد و پس از شکست 2 بر 0 مقابل صبا بازیکنان سپاهان هم قسم شدن تا 6 بازی آخر لیگ را با برد پشت سر بگذارد که خوشبختانه با پیروزی در تمام این مسابقات شانس هم به کمک تیم ما آمد و قهرمانی را به دست آوردیم. 
 
وی در ادامه هر سه تیم نفت تهران، تراکتور سازی تبریز، سپاهان اصفهان را مستحق قهرمانی دانست و افزود: به هر حال این سه تیم از بهترین تیم‌های لیگ امسال بودند و باید به بازیکنان و کادر فنی هر سه باشگاه به دلیل انجام بازی‌های زیبا خسته نباشید و تبریک گفت. 
 
احمدی در ارتباط با تاثیر محرم نوید کیا در قهرمانی تیم سپاهان بیان کرد: بازگشت محرم نوید کیا مهمترین عامل نتیجه گیری سپاهان در هفته‌های پایانی لیگ بود و. هر چند محرم در این بازی‌ها با مصدومیت بازی می‌کرد، اما حضور وی در زمین از لحاظ فنی انضباطی و روحی به تیم ما انگیزه می‌داد. 
 
مدافع تیم فوتبال سپاهان در رابطه با نقش حسین فرکی در این قهرمانی ابراز داشت: تفکرات فنی فرکی که بی شک از بهترین مربیان ایران است در این فصل خیلی به کمک تیم سپاهان آمد و وی حتی بعد از شکست مقابل صبا با توجه به تجربه‌ای که از قهرمانی همراه با فولاد خوزستان داشت بارها در صحبت‌های خود با بازیکنان از سپاهان به عنوان بخت اصلی قهرمانی این فصل لیگ یاد می‌کرد. 

احمدی در ادامه این مصاحبه از مسئولان باشگاه سپاهان کادر فنی سابق این تیم بازیکنان و حسین فرکی به خاطر حمایت‌های که از او بعد از فوت همسرش داشتند تشکر کرد و اظهار داشت: مسلما پشتیبانی‌های این عزیزان باعث شد تا من بعد از حادثه‌ای تلخ به زندگی عادی برگردم و در این جا قهرمانی تیم سپاهان را به روح پاک همسرم تقدیم می‌کنم زیرا در این فصل همیشه به یاد همسرم بازی کردم و برای شادی روح او تلاشهای زیادی را انجام دادم. 

وی در پایان این مصاحبه گفت: خط دفاعی تیم سپاهان با داشتن بازیکنان با تجربه از ارکان اصلی قهرمانی بودند و به نظر من کی روش با عدم دعوت بازیکنی از خط دفاع سپاهان در حقیقت ما بی‌انضباطی کرد. 
 
البته همیشه باید به نظر سر‌مربی تیم ملی احترام گذاشت و برای ملی پوشان کشورمان در راه جام جهانی روسیه آرزوی موفقیت کرد. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: احمدی ، سپاهان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
قهرمانی در لیگ مگر ثواب دارد ؟
آخرین اخبار