کلاه بزرگ پدر و پسر بر سر سازمان خصوصی سازی

انتشار یک سند از ده ها برگ سند بدهکاری خریدار پرسپولیس

در حالی که این روزها همه جا صحبت از خرید باشگاه پرسپولیس توسط 2 شرکت استیل آذین ایرانیان و بهنام پیشرو کیش می باشد اما شبهاتی در مورد اهلیت این دو شرکت هنوز وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این باره استادی از سوی برخی رسانه منتشر شد ک در آن به میزان بدهی های هردو شرکت اشاره شده است و به فاصله چند ساعت مانده به باز کردن پاکت ها در مزایده چارم بد نیست به این موضوع اشاره ای کوتاه داشته باشیم.

اسناد ذیل در برخی رسانه ها که نام آنها مشخص شده منتشر شد:


شنیدهای خبرنگار پایگاه خبری حامیان ولایت حاکی از آن است که شرکت  بهنام پیشرو کیش در یک تقلب بزرگ ،در کمتر از یکسال گذشته تاسیس شده است و قرار است پرسپولیس را در روز سه شنبه تاریخ 94/2/29  سازمان خصوصی سازی خریداری نماید.


ویژه آقای باقری ///////// انتشار یک سند از ده ها برگ سند بدهکاری خریدار پرسپولیس

این در حالی است که شرکت اصلی این خانواده شرکت سرمایه گذاری اقتصاد جهان صنعت می باشد که مدیر عامل این شرکت پدر خانواده به نام تقی گلرخسار می باشد. و مدیر عامل بهنام پیشرو کیش که ظاهرا این شرکت خریدار پرسپولیس می باشد وبدهی هم ندارد پسر، و به نام نادر گلرخسار شده است.

ویژه آقای باقری ///////// انتشار یک سند از ده ها برگ سند بدهکاری خریدار پرسپولیس

شرکت سرمایه گذاری اقتصادجهان صنعت که اعضای هیات مدیره آن هم در این شرکت وهم در بهنام پیشرو کیش می باشند از بزرگترین بدهکاران بانکی به شرح ذیل قرار دارند:

1-قراگاه خاتم 350 میلیارد

2-بانک سرمایه 100 میلیارد-شعبه مرکزی

3-بانک کشاورزی 30 میلیارد

4-بانک آینده 18 میلیارد

بانک ایران زمین 100 میلیارد

می باشد که البته ایتن قسمت کمی از بدهی های بانکی آنها (خریداران پرسپولیس) می باشد.

با توجه به قانون تجارت اگر افرادی در دو یا چند شرکت باشند ودر یکی از شرکت ها بدهی بانکی داشته باشند موظف به پرداخت آن می باشند.حال از سال گذشته این شرکت اسپانسر باشگاه پرسپولیس بوده وتمامی تبلیغات این شرکت برروی پیراهن این تیم در فصل گذشته بوده است.

حال شما به ما بگویید که چه برسر پرسپولیس این تیم محبوب میلیونها ایرانی خواهد آمد؟؟؟

**انتشار یک سند از ده ها برگ سند بدهکاری خریدار پرسپولیس

سندی که در زیر منتشر می شود یک برگ سند از دهها برگ سند برگ بدهکاری شرکت بهنام پیشرو کیش و شرکت سرمایه گذاری اقتصاد جهان صنعت می باشد، که در تحقیقات خبرنگار پایگاه خبری حامیان ولایت بدست آمده است.

1-در یکی از این سندهای بدهی شرکت  اقتصاد جهان صنعت به بانک سرمایه مشاهده می شود که رقم بدهی بالای 83 میلیارد تومان است.

ویژه آقای باقری ///////// انتشار یک سند از ده ها برگ سند بدهکاری خریدار پرسپولیس

2- در سند دیگری که 10شرکت هم گروه را نشان می دهد که اعضای مشترک هیات مدیره آنها به صورت مجزا از بدهکاران بانکی هستند.

ویژه آقای باقری ///////// انتشار یک سند از ده ها برگ سند بدهکاری خریدار پرسپولیس

ویژه آقای باقری ///////// انتشار یک سند از ده ها برگ سند بدهکاری خریدار پرسپولیس

اعضای این شرکت ها به صورت مشترک در شرکت بهنام پیشروی کیش وشرکت سرمایه گذاری اقتصاد جهان صنعت حضور دارند.

اسامی اعضای هیات مدیره بهنام پیشرو کیش

1-آقای عبداله طواف

2-نادر گلرخسار رئیس هیات مدیره

3-مجید ادریس آبادی نائب رئیس هیات مدیره

4-بهنام گلنژادپیله ورد بازرس

5-منصور عرفانیان بعنوان بازرس علی البدل

اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری اقتصاد جهان صنعت

ا-احسان خادم سمت مدیر عامل

2-تقی گلرخسار رئیس هیئت مدیره

3-عبداله طواف اعضای هیئت مدیره

4-مجید ادریس آبادی اعضای هیئت مدیره

5-محسن معماری نائب رئیس هیئت مدیره

پایگاه خبری حامیان ولایت آماده است در صورت توضیح شرکت های بهنام پیشرو کیش و شرکت سرمایه گذاری اقتصاد جهان صنعت وسایر اسناد مربوط به بدهکاری افراد این شرکت ها را به صورت مجزا منتشر نماید



بازخوانی اسنادی كه یک سال پیش منتشر شده؛


لیست كامل 500 میلیارد تومان بدهی بانكی حسین هدایتی + سند

اسنادی که یک سال قبل از حسین هدایتی منتشر شد، نشان می‌دهد مالک فعلی استیل آذین فقط به یکی از بانک‌های کشور 500 میلیارد تومان بدهکار است.
به این مطلب امتیاز دهید
32
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، رد صلاحیت شرکت استیل آذین ایرانیان برای خرید باشگاه پرسپولیس، باعث شد دوباره پرونده بدهی‌های بانکی حسین هدایتی در رسانه‌ها مطرح شود.
 
مسئولان شرکت استیل آذین ادعا کرده بودند هیچکدام از سهامداران‌شان بدهی بانکی ندارند. ادعایی که با توجه به انتقال سهام شرکت چند روز قبل از مزایده به فرزندان هدایتی حقیقت داشت اما سازمان خصوصی‌سازی هدایتی را به عنوان مالک اصلی شرکت می‌شناخت.
 
بررسی اسنادی که یک سال قبل منتشر شده، نشان می‌دهد خریدار فعلی سرخپوشان، فقط 500 میلیارد تومان به بانک پارسیان بدهکار است. گزارشی كه سال پیش در این خصوص منتشر شد را در ادامه می خوانید:
 
بانک مرکزی اقدام به انتشار اسامی بدهکاران کلان بانکی کرده است. از مهم ترین بدهکاران کلان بانکی می توان به "حسین هدایتی دولابی" اشاره کرد که از طریق خرید صوری کارخانجات تولیدی زیان ده و به بهانه تولید اقدام به اخذ وام های چند صد میلیاردی بدون وثایق کافی و نامطمئن کرده است.
 
هدایتی با سوء استفاده از فساد بانکی در دولت قبل و با عناوینی چونت مشارکت مدنی، تولید، ضمانتنامه، ال سی و مضاربه از بانک های پارسیان، اقتصاد نوین و ملی اقدام به ایجاد یک ثروت کلان کرده است.
 
وی نه تنها این پول ها را وارد سیستم تولید نکرده است بلکه با استفاده از این پولها اقدام به خرید املاک به صورت قسطی کرده است. همچنین با استفاده از تزریق بخشی از این پول ها به سیستم ناسالم فوتبال، از خود یک چهره ورزش دوست و فرهنگی ساخته است.
 
بدهی وی در حال حاضر به فقط بانک پارسیان، 500 میلیارد تومان (5 هزار میلیارد ریال) است.
 
بخشی از فعالیت های وی در ادامه می آیند:
 


ویژه آقای باقری ///////// انتشار یک سند از ده ها برگ سند بدهکاری خریدار پرسپولیس
 

 
 

ویژه آقای باقری ///////// انتشار یک سند از ده ها برگ سند بدهکاری خریدار پرسپولیس
 






ویژه آقای باقری ///////// انتشار یک سند از ده ها برگ سند بدهکاری خریدار پرسپولیس
 
 
حسین هدایتی دولابی تا سال 1386 اقدام به خرید ملک از افراد مختلف با شیوه ای خاص می کرد. وی با پرداخت حداکثر 25 درصد از ارزش ملک اقدام به نوشتن مبایعه نامه می کرد و بقیه ارزش ملک را به صورت قسطی و در قالب چک های بلند مدت پرداخت می کرد.
 
وی با نفوذی که در سیستم بانکی داشت پس از عقد مبایعه نامه بلافاصله آن ملک را در رهن بانک قرار می داد و بر اساس آن وام های ملانی دریافت می کرد.
 
در واقع هدایتی با جعل عنوان تولید و با ترهین املاکی که هنوز پول آنها را کامل دریافت نکرده است وام هایی را با بهره های کم دریافت می کرد.
 
از دیگر اقدامات جالب توجه هدایتی فروش مجدد املاک در رهن بانک به افراد غیر می باشد. وی با استفاده از برخی اقدامات، اقدام به فروش این املاک به افراد دیگر می کند و بدون باز پرداخت اقساط، وام های دریافتی را صرف خرید املاک جدید با همین روش و فعالیت های تجاری می کند.
 
 


ویژه آقای باقری ///////// انتشار یک سند از ده ها برگ سند بدهکاری خریدار پرسپولیس


 
هدایتی با پرداخت نکردن اقساط بانک و پس از سررسید وام با اعمال نفوذ و سایر روش های خود اقدام به عقب انداختن اقدام قانونی بانک ها می کند و از فعالیت بانک در جهت مصادره اموال قبلی خود جلوگیری می کند.
 
در حال حاضر عمده بدهی های بانکی هدایتی مربوط به بانک پارسیان، اقتصاد نوین و ملی است که بر طبق اسناد تنها بخشی از بدهی وی به بانک پارسیان بیش از 500 میلیارد تومان (تا تاریخ 92.02.31) می باشد.
 
در حال حاضر ادارات حقوقی بانک های طلبکار از هدایتی و بعضی از افرادی که با هدایتی معامله کرده اند از وی شکایت کرده اند.
 
 
هدایتی بواسطه این شکایت ها چند بار نیز بازداشت شده است که هر بار از زندان آزاد شود.
 
در یکی از این پرونده ها، هدایتی اقدام به خرید پنت هاوس و یک واحد در برج دیپلمات در فرمانیه، دیباجی شمالی خیابان سنبل می کند و بلافاصله آنرا در رهن بانک قرار می دهد و پس از مدتی که از موعد چک های وی می گذرد و با فشار طلبکاران 2 واحد مسکونی را در نیاوران خیابان بوکان به عنوان بدهی خود به مالک تحویل می دهد. اما هر باز از سند زدن این آپارتمان ها طفره می رود و بدین ترتیب مالک جدید و قدیم و مستاجران را وارد یک چرخه فرسایشی و زیان ده می کند.
 
جالب تر اینکه مالک جدید قبل از اینکه ملک خود را به طور کامل دریافت کند در تاریخ 24/03/91 با اخطاریه هایی از طرف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر بدهی ملک و قیمتگذاری برای مصادره آن روبرو می شود. (اسناد فروش، تعویض و ترهین این املاک موجود می باشد.)
 
همچنین لیست بعضی از املاک در رهن بانک وی در ادامه آمده است:
 
 
حال به جز سئوالات مختلفی که از مسئولین این بانک ها می توان داشت، باید پرسید که چگونه هدایتی که در حا حاضر ادعای خرید باشگاه های خارجی و تزریق پول به باشگاه پرسپولیس را دارد، ادعا می کند که پولی برای پرداخت بدهی خود به سیستم بانکی و سایر افراد ندارد؟
 
آیا ورود وی به چرخه فوتبال کشور در جهت ایجاد یک برند برای جولان دادن بیشتر وی در چرخه بانکی معیوب که میراث دولت قبل است؟

آی اسپورت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Thailand
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
....................................خدا حقشونو بذاره کف دستشون...
Germany
امیر
۱۳:۲۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
چقدرجالب،یعنی منم می تونم وام بگیرم؟
Iran (Islamic Republic of)
sa
۱۴:۳۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
آره عزیزم چرا نتونی؟
شما بفرما چه قد میخایی
آخرین اخبار