باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد؛

واکنش مقامات کشوری و لشکری به تهدیدات اسرائیل/ صهیونیست‌ها به میدان بیایند تا قدرت واقعی خود را نشان دهیم

"حزب‌الله" در جنگ 33 روزه، در نهایت با 2 تیپ پیاده در مقابل چند لشکر ارتش اسرائیل و تیپ‌های نخبه آن، پیروز شد. وقتی اسرائیل با دو تیپ پیاده نمی‌تواند مقابله کند، چطور در برابر قدرت نظامی ایران توان مقابله دارد؟

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ تهدیدات نخ نما شده صهیونیست‌ها هر روز رنگ و لعاب جدیدی به خود می‌گیرد و توان عملی شدن آن را نیز اسرائیلی‌ها ندارند.
 

این تهدیدات بارها به شکل‌ها و شیوه‌‌های مختلف توسط "شیمون‌پرز" (رئیس رژیم صهیونیستی)، "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر اسرائیل، "تزیپنی لیونی" از سران صهیونیست، "ژنرال بنی‌گانتس" از افسران ارشد صهیونیست مطرح شده است.
 
 

 
 
**تهدید نظامی با بمب اتم
 
اخیرا "موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ایران را به اقدام نظامی با بمب اتمی تهدید کرده است.
 
 
جالب است که صهیونیست‌ها که در جنگ 33 روزه جولای و آگوست 2006 شکست سختی از رزمندگان حزب‌الله دریافت کردند چگونه با این پتانسیل می‌‌توانند با کشور پهناور و بزرگی که تجربه جنگ 8 ساله را در کارنامه دارد مقابله کند.
 
 
 
**سردار جزایری: کوچکترین هجمه‌ای باعث نابودی اسرائیل خواهد شد
 
سردار سرتیپ "سید مسعود جزایری" معاون ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره توان رزمی "حزب‌الله"  و تهدیدات رژیم صهیونیستی ضد جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: به اذعان اکثر کارشناسان عالی رتبه نظامی رژیم صهیونیستی صرفا بلوف می‌زند و کوچکترین هجمه‌ای باعث نابودی اسرائیل خواهد شد.
 
وی با اشاره به توان رزمی حزب‌الله تأکید کرد: در جنگ آینده ابهت حزب‌الله حیرت انگیز خواهد بود.
 
 
**مقابله حزب الله با دو تیپ

"حزب‌الله"  که در جنگ 33 روزه نهایت با 2 تیپ پیاده (اگر هر تیپ را 3200 تا 3600 نفر اعلام کنیم دو تیپ معادل 6400 تا 7200 نفر محاسبه می‌گردد) در مقابل چند لشگر اسرائیل و تیپ‌های نخبه آن از جمله تیپ ترابری نظامی 53 پیروز شد و وقتی که اسرائیل با دو تیپ پیاده نمی‌تواند مقابله کند؛ چگونه در برابر توان نظامی جمهوری اسلامی ایران که حداقل چند صد برابر "حزب‌ ‌الله" است توان مقابله دارد که البته گوشه‌ای از این قدرت در سلسله رزمایش‌های "پیامبر اعظم‌(ص)" و "محمد رسول‌الله (ص)" سپاه پاسداران و ارتش به خوبی نشان داده شده است.
 

  
 
**آیا می‌توان بزن و در رو کرد؟
 
نکته دیگر حائز اهمیت این است که صهیونیست‌ها تمام تمرکز خود را بر قدرت هوایی خود قرار داده‌اند و این گونه تصور می‌کنند که همانطور که در سال 1982 نیروگاه "اوسیراک" عراق، در سال 2007 نیروگاه اتمی "سوریه"، در سال 2012 مرکز تحقیقات نظامی "ریف دمشق" و در سال 2014 میلادی حمله به منطقه امنیتی "دیماس" و "فرودگاه صادرات واردات دمشق" و حمله به منطقه "قنیطره" در جنوب "سوریه" انجام داد که صد البته با پاسخ و تلافی "حزب‌الله" در مزارع "شبعا" انجام شد می‌تواند ایران نیز همانند همان کشورها حمله محدود داشته باشد، در صورتی که این یک اشتباه محاسباتی است که تبعات پشیمان کننده‌ای را در پی دارد و شهرک نشینان صهیونیست باید نگران باشند.
 

 
 
 
 
"حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" فرماندهی معظم کل قوا پاسخ این گونه حمله هوایی را مطرح کردند و فرمودند: "دوران بزن و در رو تمام شده و ملت ایران متجاوز را تنبیه خواهد کرد."
 
 
 
**امیر سرتیپ محمودی: بزرگتر از رژیم صهیونیستی هم جرأت چپ نگاه کردن به ایران را ندارد
 
امیرسرتیپ "محمد محمودی" معاون اجرایی فرمانده کل ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی عنوان داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به آنچنان هوشیاری رسیدند که بزرگتر از رژیم صهیونیستی هم جرأت چپ نگاه کردن به ایران را ندارد و ارتش جمهوری اسلامی ایران هر گونه تهدیدی را در نطفه خفه می‌کند.
 
 
**امیر سرتیپ حیدری: اگر صهیونیست‌ها حماقت کنند با آن‌ها برخورد کنیم
 
امیرسرتیپ "کیومرث حیدری" جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  درباره تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی گفت: اگر اسرائیل حماقت کند و تهدیدی علیه ما انجام دهد همانطور که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند با جدیت با آن برخورد خواهیم کرد.

 
علاوه بر این  توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و دشمنان به صورت لحظه‌ای رصد می‌شوند.
 
 
**امیر پوردستان: پایگاه‌های نظامی آمریکا رصد می‌شوند
 
امیرسرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش در این باره گفت: تمام پایگاه‌های نظامی امپریالیسم در منطقه از جمله پایگاه نظامی "شیندند" و "العدید" توسط کارشناسان و رصدگران نظامی جمهوری اسلامی ایران بررسی می‌شود و کوچکترین حرکت آنها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.
 

 
 
علاوه بر این رهپویان انقلاب اسلامی همچون "حزب‌الله"  لبنان اقدامات صهیونیست‌ها را به صورت جدی رصد می‌کنند؛ در سال 2012 میلادی پهپاد "حزب‌الله"  در زمان انجام رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی به قلب سرزمین‌های اشغالی پرواز کرد و از نیروگاه اتمی "دیمونا" عکسبرداری کرد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های دنیا داشت.
 
 

 

 
 

 
 
حال، سران نظامی صهیونیست که از پس یک پهپاد "حزب‌الله"  و موشک‌های "حماس" برنیامندند چگونه می‌خواهند در برابر نیروهای مسلح ایران با انبوه تجهیزات نظامی و نیروی انسانی مقابله کنند؟
 
 

 
 

 
 
**حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌زاده: تهدیدات صهیونیست‌ها مسخره و جوک است

حجت‌الاسلام و المسلمین "ایوب حسن‌زاده" در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی عنوان داشت: این تهدیدات مسخره و جوک است و ما به آن می‌‌خندیم.
 
  
**سرلشکر ایزدی: اگر صهیونیست‌ها خطا کنند "تل آویو" و "حیفا" با خاک یکسان می‌شود
 
سرلشکر "مصطفی ایزدی" معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره تهدیدات نظامی صهیونیست‌ها اظهار داشت: امروز ایران در عرصه‌های مختلف از قابلیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است و اگر صهیونیست‌ها خطا کنند "تل آویو" و "حیفا" با خاک یکسان می‌شود.
 
 

 
نکته‌ای که مطرح است اینکه شاید اینگونه به نظر برسد که چگونه "تل آویو" و "حیفا" نابود می‌شود؟ وقتی موشک‌هایی با برد 2000 کیلومتر و قدرت تخریب بیش از یک‌ و نیم مایل وجود دارد پاسخ به این سوال سهل‌تر خواهد بود.
 

 


اگر صهیونیست‌ها حمله‌ای اتمی یا غیراتمی به ایران داشته باشند باید نگران همه عواقب و ابعاد آن باشند که از جمله آن حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین "صفد"، "نهاریا"، "طبریا"،" کرمئیل و کریات شمونه"، حمله به نیروگاه اتمی "دیمونا"، حمله به پایگاه‌های هوایی صهیونیست‌ها از جمله "حاتزور"، "هتزاریم" و احتمال حملات جاده‌ای را در نظر بگیرد و قطعا تاکتیک بزن و در رو تبعات دردناکی خواهد داشت.
 
  
**سردار آسودی: صهیونیست‌ها که از پس "حزب‌الله" و "حماس" برنیامدند چگونه می‌خواهند در برابر ایران صف آرایی کنند
 
سردار سرتیپ "محمدعلی آسودی" معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  درباره تهدیدات صهیونیست‌ها عنوان داشت: نباید به سخنان آنها توجه کرد زیرا صهیونیست‌ها که از پس "حزب‌الله" و "حماس" برنیامدند چگونه می‌خواهند در برابر ایران صف آرایی کنند.
 
 

 
 حجت‌الاسلام و المسلمین "محمدحسن ابوترابی فرد" نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  گفت: اسرائیل در حدی نیست که ایران را تهدید کند.
 
به فرض که حمله صهیونیست‌ها صورت بگیرد، آیا آنها برای شش میلیون شهرک‌نشین پناهگاه تدارک دیده‌اند؟ زیرا انبوهی از موشک‌های زمین به زمین زیرساخت‌های حساس صهیونیست‌ها از جمله "نیروگاه برق تل‌آویو" و نیروگاه اتمی "دیمونا" در نزدیکی صحرای "نقب" و بندر "حیفا" احتمالا مورد هجمه قرار خواهد گرفت.
 
 

 
 

 
حجت‌الاسلام و المسلمین "مجتبی ذوالنور" مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره تهدیدات صهیونیست‌ها مبنی بر اقدام نظامی ضد ایران اظهار داشت: اگر رژیم صهیونیستی بداند پیروز جنگ است یقینآ امروز را به فردا موکول نخواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر اسرائیل غلطی بکند ظرف کمتر از ده دقیقه تل‌آویو را نابود می‌کنیم.
 
 
 

 
**حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی: صهیونیست‌ها به میدان بیایند تا قدرت واقعی خود را نشان دهیم

حجت‌الاسلام و المسلمین "حیدر مصلحی" مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و وزیر سابق اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره تهدیدات صهیونیست‌ها مبنی بر اقدام نظامی ضد ایران گفت: صهیونیست‌ها در حدی نیستند که در این فضاها سخن بگویند.
 
وی ادامه داد: صهیونیست‌ها به میدان بیایند تا قدرت واقعی خود را نشان دهیم.
 
"موشه یعلون" همانند سایر مقامات صهیونیست صرفآ به حرافی می‌پردازد و در دو سال اخیر بارها ضرب‌الاجل حمله نظامی مطرح شده بود که سوال اینجاست چرا هیچ‌گاه آن را عملی نکردند، پس همه مسئولان صهیونیست‌ به نظر می‌رسد قبل از اینکه فکر کنند سخن به زبان می‌آورند و نه قبل از آنکه حرف بزنند، فکر کنند.

 
گزارش از : محمد زرچینی
 
انتهای پیام/

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
از قدیم گفتن موشک جواب موشک، اسرائیل قلب تپنده آمریکاست و آمریکا از ترس قدرت موشکی و سایبری ایران علیه اسراییل، چه خودش و چه اسرائیل جرات حمله به ایران را ندارن، کدوم کشور تا بحال جرات کرده ناو نظامی انگلیس و آمریکا رو تسخیر کنه و مورد تفتیش قرار بده و اشک افسرانش رو در بیاره؟ آیا این معناش اقتدار نیست! چرا بعضیها از قدرت پوشالی آمریکا میترسن، دوران بزن و در رو تمام شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۳ دی ۱۳۹۴
چه مزه ای میده اسراییل هارو بگیری یه کلاشینکف پر تو سرشون خالی کنی.همین جوری تا ریششون دراد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۳ دی ۱۳۹۴
لبیک اقا. من جان بی ازرشم را فدای کشورم میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۲ دی ۱۳۹۴
آقا کی قراره به ما حمله کنن که ما بزنیم بترکونیم.محو ، نیست ونابودشون کنیم.
کسی خبر داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۲ دی ۱۳۹۴
اسرائیل و امریکا از قدرت نظامی ایران نمیترسند
از غیرت ایرانی و ایران میترسند که جرأت چپ نگاه کردن را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
يك بسيجي گمنام
۱۵:۴۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
مرگ بر صهيونيست
Iran (Islamic Republic of)
يك بسيجي گمنام
۱۵:۴۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
مرگ بر صهيونيست
Iran (Islamic Republic of)
فدایی رهبر
۱۵:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
ما سخت مشتاق دستور رهبری مان هستیم.به فرمان رهبرم اسراییل را باخاک یکسان خواهیم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
من عاشق جنگ با رژیم اسرائیلم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۳ دی ۱۳۹۴
به حرف نیست که به عمله
آخرین اخبار