در نطق میان دستور مطرح شد؛

دلواپسی نماینده قزوین از برخی خواص بلند پایه/ قلندران سیاسی را قُلدر می‌دانم

نماینده قزوین، آبیک و البرز خطاب به خواصی که هنوز پست و مسئولیتی را در کشور برعهده دارند و در جایگاه‌های بلند نظام نشسته‌اند گفت: نمی‌دانید حرکت‌ها و سخنان شما امروز مورد استفاده ضد انقلاب است و برای شما کف و سوت می‌زنند و برعکس نیروهای انقلاب و مسئولان از شما فاصله می‌گیرند.

سخنان برخی خواص بلند پایه کشور امروز مورد سوءاستفاده ضد انقلاب است/ ما دلواپسان، قلندران سیاسی را تنها قلدران می‌دانیمبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران "سیدمرتضی حسینی" نماینده قزوین، آبیک و البرز در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 29) اردیبهشت ماه گفت: دو جریان از ابتدای انقلاب با یکدیگر به مبارزه پرداختند، یک جریان وقتی افراد آن در خط امام راحل بودند مورد فحاشی قرار می‌گرفتند اما زمانی که از این جریان فاصله می‌گرفتند برای آنها سوت و هورا کشیده می‌شد مانند منتظری تا زمانی که در جهت خط امام راحل بود بالاترین توهین‌ها به وی می‌شد اما زمانی که از این خط فاصله گرفت، شروع  به تمجید و تملق این فرد کردند.

وی ادامه داد: میرحسین موسوی و کروبی نیز تا وقتی در چارچوب هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت می‌کردند طرف مقابل چه هجمه‌هایی به آنها می‌کرد اما وقتی از این خط فاصله گرفتند تمجیدهایی بود که ضد انقلاب‌ها نثار آنها می‌کرد. 

حسینی خطاب به خواصی که هنوز پست و مسئولیتی را در کشور برعهده دارند و در جایگاه‌های بلند نظام نشسته‌اند گفت: آیا نمی‌دانید حرکت‌ها و سخنان شما امروز مورد استفاده ضد انقلاب است و برای شما کف و سوت می‌زنند و برعکس نیروهای انقلاب و مسئولان از شما فاصله می‌گیرند؟

نماینده قزوین، آبیک و البرز در ادامه افزود: آیا فکر نمی‌کنید که شما از انقلاب و نظام در حال فاصله گرفتن هستید و حرف‌هایی می‌زنید که در دهه شصت خلاف آن را بیان می‌کردید؟ بروید بار دیگر عدالت اجتماعی را که بیان می‌کردید، بخوانید و ببینید که چه میزان فاصله گرفته‌اید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: یادمان نرفته است که شما چه مواضع تندی نسبت به آمریکا، غرب و سرمایه‌داری داشتید و مواضع تند شما در مقابل دیگر اندیشه‌ها و سکولارها چگونه بود همه این‌ها اکنون زیر لوای شما حورا می‌کشند.

وی خطاب به نمایندگان بیان داشت: آیا نمی‌دانید ما اکنون در یک پیچ خطرناک تاریخی بسر می‌بریم، آیا نمی‌دانید که آیندگان درباره ما قضاوت خواهند کرد؟

حسینی با تأکید بر اینکه  هم اکنون در کشورمان دو تفکر درباره برنامه‌های هسته‌ای وجود دارد اظهارداشت: اندیشه اول معتقد است که هزینه‌هایی که صرف فعالیت در عرصه هسته‌ای می‌شود بیشتر از نفع آن است و نمایندگان این تفکر همان‌هایی هستند که قبله آمالشان غرب است و متأسفانه این تفکر در برخی دولتمردان و سیاستمداران ما رواج دارد و دشمن نیز به خوبی نیز از این نقطه ضعف استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اندیشه دوم گفت: این اندیشه تفکر همه ایثارگران و نخبگان ملت است که می‌گویند هسته‌ای از علوم پایه است و پیشرفت در کشور بستگی به این علم دارد و غربی‌ها هم چون می‌دانند برخی دولتمردان ما همان کسانی هستند که اعتقادی به موضوع هسته‌ای ندارند، می‌گویند در سایه تهدید می‌توان آنها را عقب راند.

نماینده قزوین، آبیک و البرز تأکید کرد: این مجلس اصول‌گرا در این پیچ خطرناک نباید سکوت کند که خدای ناکرده اتفاقی رخ دهد که ننگش در تاریخ بماند. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در سایت شخصی یکی از بزرگان خواص سرمقاله‌ای با عنوان پایان دلواپسان با رجعت قلندران منتشر شده که نشان می‌دهد برخی برای مجلس آینده برنامه دارند و می‌گویند قلندران سیاسی باید در مجلس باشند اما بنده این قلندران سیاسی را به عنوان قلدران سیاسی تعبیر می‌کنم.

وی ادامه داد: این‌ها همان کسانی هستند که به کنگره آمریکا و بوش نامه نوشتند که ایران در اختیار شماست و همان کسانی هستند که هرجا فساد است دست یکی از آنها در آنجا نمایان می‌شود، همان کسانی هستند که در سال 88 انقلاب  اسلامی را می‌خواستند از ریشه بخشکانند و زندگی اشرافی‌شان اکنون گوش فلک را کر کرده است و این‌ها همان کسانی هستند که مسکن مهر را که مستضعفان را خانه‌دار کرده بود، مزخرف خواندند. 

حسینی تأکید کرد: این‌ها همان‌هایی هستند که می‌گویند ما حتی نمی‌توانیم یک آبگوشت بزباش درست کنیم و آمریکا با یک موشک ایران را نابود می‌کند و همان کسانی هستند که ثروتشان از صدها میلیارد گذشته و زمانی که می‌خواهند میلیاردها تومان وام دیگر بگیرند، هیچ ضامنی نمی‌آورند اما بیچارگان برای کمترین وام باید چند ضامن بیاورند.

نماینده قزوین، آبیک و البرز اظهارداشت: ما جزو قلدران نیستیم ما میرزا بنویس ضعفا هستیم، آیا می‌دانید اکثر بازنشستگان فقیر هستند و کارگران با طراحی شما مانند برده در کارخانجات کار می‌کنند و چندین ماه حقوق نگرفته و با کوچکترین اعتراض نیز اخراج می‌شوند، البته اکثر کارخانه‌دارها با نام اصل 44 با ثمر، صاحب کارخانه شده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: ما دلواپسیم دلواپس این هستیم که آمریکا کلاه گشاد سرمان نگذارد، ما دلواپس این هستیم که کودتاگران سال 88 بر روی کار نیایند و ما دلواپس فساد اداری هستیم و اینکه فقرا فقیرتر و سرمایه‌داران سرمایه‌دارتر نشوند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار