کرمانی مقدم: خستگی دربی در پرسپولیس محسوس بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس به دلیل خستگی بازی همیشگی خود را ارائه نداد.

کرمانی مقدم:خستگی دربی در پرسپولیس محسوس بودمرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت:به نظر من خدا خیلی به تیم پرسپولیس کمک کرد  که در جدال  مقابل الهلال موقعیت های تیم حریف به گل تبدیل نشد.

پیشکسوت سرخ پوشان پایتخت در رابطه با تیم پرسپولیس بیان کرد:فشردگی مسابقات و به خصوص دیدار مقابل استقلال بازیکنان تیم پرسولیس را خسته کرده بود وآن ها نتواستند فوتبال همیشگی خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به بازی روان تیم الهلال عربستان اظهار داشت:الهلال در این مسابقه نسبت به پرسپولیس  برتر بود و بازیکنان این تیم حرفه ای با پتانسیل بالایی که دارند  خیلی روان و با حوصله بازی کرده و موقعیت های زیادی را بر روی دروازه پرسپولیس خلق نمودند.

کرمانی مقدم در ارتباط با هافبک های تیم عربستانی ابراز داشت:بازیکنان خط میانی تیم الهلال به راحتی مهاجمین خود را تغذیه کرده و خیلی خوب به فورواردهای این تیم اضافه می شدند و برانکو ایوانکوویچ برای بازی برگشت باید  چاره ای در این مورد بیندیشد.

این کارشناس فوتبال کشور در رابطه با بهترین بازیکن زمین گفت:مهدی طارمی از پرسپولیس و نواف عبید از الهلال بهترین بازیکنان  این مسابقه بودند.

وی در پایان در مورد دیدار برگشت دو تیم افزود:اگر پرسپولیس در دیدار برگشت تنها به فکر دفاع باشد شکست خواهد خورد.این تیم باید با پرسینگ از یک سوم الهلال اجازه بازی سازی را از  هافبک های الهلال بگیرد.به طور حتم سرخ پوشان می توانند با ریکاوری در طول این هفته  در دیدار برگشت بازی فوتبال جذاب تری انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار