طارمی: پرسپولیس برای پیروزی برابر الهلال فقط صد هزار نفر تماشاگر نیاز دارد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روحیه هیچ تیمی مثل روحیه تیم ما نیست. برای پیروزی برابر الهلال فقط صد هزار نفر تماشاگر کم داریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی طارمی افزود: بازی حساس و دشواری پیش رو داریم اما اگر صد هزار تماشاگر پشت ما باشند، نگرانی و استرس نداریم. ما می‌توانیم آنچه که می‌خواهیم را برابر این حریف پیاده کنیم.
 
وی افزود: اتفاقا الهلالی‌ها هستند که برای این بازی استرس دارند و از هواداران ما و یک ورزشگاه پر از تماشاگر می‌ترسند. به همین دلیل از هواداران می‌خواهیم برای این بازی هم بیایند و برای سومین بار ورزشگاه آزادی را پر از جمعیت کنند و این صد هزار نفر هم طوری پرسپولیس را تشویق می‌کنند که انگار 200 هزار نفر در ورزشگاه هستند. ما برای پیروزی در این بازی به حضور آنها نیاز داریم.
 
وی درباره شرایط تیم برای بازی و شناخت از الهلال ادامه داد: کادر فنی ما حریفان را کاملا آنالیز می‌کند و ریزترین مسائل را بیرون می‌کشد و مواردی را هم که لازم است به ما منتقل می‌کنند. شرایط تیم هم خوب است. فکر می‌کنم روحیه‌ای که ما داریم را هیچ تیم دیگری ندارد. بعد از پیروزی دربی بچه‌ها در اوج شرایط روانی هستند. البته آن بازی دیگر تمام شد و حالا باید روی بازی با الهلال تمرکز کنیم ولی اثر مثبت آن همراه ما است. بالاخره در هر دو بازی رفت و برگشت پیروز شدیم که باعث خوشحالی مضاعف هواداران شده است. ما امسال با یکسری مشکلات روبرو شدیم که مانع شد در لیگ خوب نتیجه بگیریم. در حالی که پتانسیل تیم ما بالا بود . پیروزی در دو دربی این را نشان داد که سرتر از تیم‌هایی بودیم که بعضا در جدول بالاتر از ما بودند و در آسیا هم از گروهی صعود کردیم که به آن گروه مرگ گفته می‌شد.
 
طارمی خاطرنشان کرد: خیلی مهم است که امروز در تهران به نتیجه خوبی برسیم. نباید فکر کنیم یک بازی دیگر فرصت داریم. باید طوری عمل کنیم که برای بازی برگشت کار سخت‌تر نشود. ما قبلا تیم اول عربستانی را شکست داده‌ایم پس می‌توانیم بر تیم چهارم لیگ عربستان غلبه کنیم ولی نباید حریف را دست کم بگیریم. واقعا برای ما مهم است که هواداران هم بیایند و به 90 دقیقه تشویق آنها نیاز داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار