رئیس جمهور در جمع خبرنگاران؛

تصمیمات مهمی برای توسعه آذربایجان شرقی خواهیم گرفت

رئیس جمهور در مراسم استقبال در فرودگاه تبریز گفت: هدف ما از سفر به استان آذربایجان شرقی بازدید از نقاط مختلف استان و ارزیابی عملکردهای بخش ها و ارگانهای مختلف و در عین حال شنیدن نقطه نظرات مردم درخصوص مطالبات آنهاست.

تصمیمات مهمی برای توسعه آذربایجان شرقی خواهیم گرفتبه گزارش باشگاه خبرنگاران تبريز؛ دکتر حسن روحانی در دقایق اولیه حضور در تبریز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های حضور دو روزه خود پرداخت.

وی با بیان اینکه دولت با مطرح کردن برنامه های خود جهت توسعه استان قصد دارد در جهت اجرای آنها و نیز مطالبات مردم اقدامات اساسی انجام دهد افزود: در این خصوص به مردم قول می دهیم تا تمامی مطالبات آنها تحقق یابد.

وی حضور در جمع علما، روحانیون و خانواده های شهدا و نیز جلسه شورای اداری استان جهت اخذ تصمیمات لازم برای توسعه استان آذربایجان شرقی را از جمله برنامه های سفر دو روزه خود به این استان بیان کرد.

 رئیس جمهور با اشاره به سفر خود به تبریز گفت: خدا را سپاسگذارم که در ایام شعبانیه این توفیق نصیب من شد که از سرزمین دلاوران و قهرمانان ایران زمین و تبریز عزیز بازدید داشته باشم و به محضر مردم خوب و دلاور تبریز برسیم.
 
انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.