دیدار اعضای کمیته اخلاق با آیت اله العظمی مکارم شیرازی

روز گذشته اعضای کمیته اخلاق فدراسیون جهت دیدار با آیت اله العظمی مکارم شیرازی راهی استان قم شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی اکبر محمدزاده رییس کمیته اخلاق درباره دیدار روز گذشته خود به همراه دیگر اعضای این کمیته با آیت اله مکارم شیرازی گفت: روز گذشته به همراه اعضای کمیته اخلاق در دفتر آیت اله مکارم شیرازی دیداری با وی داشتیم که طی آن آیت اله مکارم شیرازی سوالاتی را پیرامون وظایف کمیته اخلاق و ضمانت های اجرایی این کمیته عنوان کرد.

وی ادامه داد: ما هم در پاسخ به سوالات صریح وی، بیان کردیم که کمیته اخلاق یکی از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال است و آرای این کمیته از ضمانت های اجرایی قوی برخوردار است و مجازات های تعیین شده طبق آیین نامه کمیته اخلاق از تذکر شفاهی تا محرومیت مادام العمر برای مجرمان را شامل می شود.

رییس کمیته اخلاق افزود: در ادامه این دیدار آیت اله مکارم شیرازی نسبت به حساس و سنگین بودن وظیفه ما در کمیته اخلاق تاکید کرد و برای موفقیت کمیته اخلاق در انجام امور محوله آرزوی موفقیت کرد.

 همچنین وی تاکید کرد که امروزه مسائلی در ورزشگاه‌ها رخ می دهد که در مواردی نگران کننده است و باید طوری برنامه ریزی کنیم که که ورزشکاران و تماشاگران با تربیت اخلاقی صحیح به سوی الگو سازی درست سوق داده شوند، باید ورزشکاران با مفاهیم دینی و اخلاقی به خوبی آشنا شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته ، اخلاق ، مکارم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار