اجرای برنامه‌های آموزشی در هفته بدون دخانیات

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 گفت: همزمان با هفته جهانی بدون دخانیات برنامه‌های متنوع آموزشی در بوستان‌ها و سرای محلات برگزار می‌شود.

محمد کریملو معاون اجتماعی - فرهنگی منطقه 11 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: در هفته بدون دخانیات یعنی از 4 تا 10 خرداد برای تبیین مضرات دخانیات و همچنین ارتقای سطح آگاهی شهروندان در سنین مختلف کلاس آموزشی الگوپذیری کودکان از والدین سیگاری، آموزش راه‌های پیشگیری از استعمال دخانیات، کلاس آموزش مصرف دخانیات بر جنین در دوران بارداری و ... برگزار می‌شود.

کریملو افزود: 37 دوره مسابقه با موضوع نقاشی، روزنامه دیواری، جمله نویسی، مقاله نویسی، کاردستی و عکس نیز با موضوع دخانیات در این هفته برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 ادامه داد: برگزاری نمایش و تئاتر‌های میدانی، پیاده‌روی نمادین و تورهای تفریحی آموزشی با موضوع مبارزه با دخانیات، مراسم نمادین دفن سیگار در بوستان‌ها و خانه‌های سلامت از جمله دیگر برنامه‌های اداره سلامت در هفته بدون دخانیات است.

وی گفت: این برنامه با همکاری کلانتر‌های سطح منطقه، انجمن پیشگیری از استعمال دخانیات ایرانیان و روابط عمومی کارخانه دخانیات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار