امامی فر:پرسپولیس باید در عربستان پرچم ایران را بالا ببرد

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت:پرسپولیس باید در دیدار برگشت پرچم ایران را در خاک عربستان بالا ببرد.

علیرضا امامی فر درگفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار شب گذشته مقابل الهلال پراشتباه ظاهر شدند و باید خدا را شکر کرد و خوشحال بود که در آخر این بازی نتیجه‌ای به دست آمد که هواداران را شادمان به خانه فرستاد.
 
مربی سابق سرخ‌پوشان در مورد تیم الهلال بیان کرد:از حق نباید گذشت که تیم الهلال خیلی حرفه‌ای‌تر از پرسپولیس است و در بازی شب گذشته هم با ارائه فوتبالی با کیفیت و هماهنگ سرخ پوشان را به زحمت انداخت و اشتباه مدافع آن ها منجر به برد پرسپولیس شد.
 
این کارشناس فوتبال کشورمان راجع به داوری جدال شب گذشته فرمود:تشخیص داور مالزیایی این بوده که گل صحیح الهلال را مردود اعلام کند و باید به نظر وی احترام گذاشت زیرا که همه تیم ها به طور مساوی از داوری سود و زیان می‌بینند و ممکن است در بازی برگشت این اشتباهات به سود الهلال باشد.
 
امامی‌فر در مورد بهترین بازیکن زمین گفت:همه بازیکنان پرسپولیس برای این پیروزی به یک میزان زحمت کشیدند و معتقدم که در قالب کار تیمی نام بردن از یک نفر به عنوان بهترین بازیکن کاردرستی نیست.
 
وی در رابطه با دیدار برگشت دو تیم در ریاض ابراز داشت:تیم پرسپولیس می‌تواند با انسجام بیشتر و دوری از حاشیه‌هایی که بازیکنان و تماشاگران تیم حریف به وجود خواهند‌آورد الهلال را در ریاض از دور مسابقات لیگ قهرمانان حذف کند.در واقع بازی برگشت تقابل بین فوتبال ایرانی و عربستانی است و باید با عرق ملی و وطن پرستی جنگید و پرچم ایران را در خاک عربستان برافراشته کرد.
 
امامی فر در ارتباط با نقش کادر فنی سابق پرسپولیس در نتایج این تیم در لیگ  قهرمانان آسیا  خاطرنشان کرد:نقش کادر فنی سابق پرسپولیس برای ثبت این نتایج به مانند کادر فنی کنونی این تیم غیر قابل انکار است. این بازیکنان هستند که باید در چارچوب تاکتیک‌های کادر فنی عمل کرده و با انجام این برنامه‌ها فوتبال خود را ارائه دهند اما متاسفانه ایرادی که در اکثر تیم‌های ایرانی و به خصوص پرسپولیس دیده می‌شود این است که بازیکنان به اصطلاح حرفه‌ای آن‌ها کار تیمی را در هنگام مسابقه فراموش می‌کنند و به فکر نمایش‌های انفرادی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.