مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

حذف قبوض کاغذی دو میلیون مشترک تلفن همراه

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار گفت: با توجه به راه اندازی طرح "همراه طبیعت" در حال حاضر بالغ بر 2 میلیون نفر متقاضی حذف قبوض کاغذی خود بودند که در نتیجه قبض برای این افراد از طریق ایمیل یا پیامک ارسال می‌شود.

وحید صدوقی، مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در گفت‌و‌گو با خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جمع آوری قبوض کاغذی همراه اول اظهار کرد: به منظور صرفه‎جویی در مصرف کاغذ و فرهنگ سازی به مشترکان، طرح جمع آوری قبوض که در گذشته به صورت 100 درصد حضوری در شعب بانک انجام می‎شد، در حال حاضر بالغ بر 99 درصد قبوض تلفن همراه به صورت غیر حضوری پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به طرح همراه طبیعت و ارسال قبوض از طریق ایمیل به مشترکان افزود: با توجه به تقاضای مشترکان نسبت به حذف قبوض از تعداد 17 میلیون قبض در کشور، بالغ بر 2 میلیون نفر متقاضی حذف قبوض کاغذی خود بودند که در نتیجه قبض برای این افراد از طریق ایمیل یا پیامک ارسال می‌شود.

صدوقی در پایان با بیان اینکه 2 هفته زودتر، قبض از طریق ایمیل برای متقاضیان حذف قبوض ارسال می‌شود، تصریح کرد: به منظور ترویج مشترکان در حذف قبوض، طرح "همراه اول" راه اندازی شد تا به این ترتیب ریز مکالمه و اطلاعات کلی مکالمه مشترکان از طریق ایمیل ارسال شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
طرح همراه طبیعت
اسم قشنگی انتخاب کردن ولی حیف که هدف این نیست بلکه کم کردن هزینه کاغذ و چاپ قبوض و پی آمد آن درامد بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ببو زاده ببویی ساوجبلاغی
۲۲:۵۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
پرداخت وجه بدون رسید حرام است . اگر راست میگویید پوسترهای تبلیغاتی انچنان را حذف کنید
Iran (Islamic Republic of)
سجاد از کاشمر
۱۳:۰۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
ای کاش این قدر مردم شریف ایران به فکر صرفه جویی در کاغذ با انصراف از دریافت قبض موبایل خود که کوشا هستند مسئولین محترم مخابرات هم به فکر مردم باشند این هزینه هایی تحت عنوان سایر هزینه ها که برای مردم ثبت می شود چی است کسی هم نیست که پیگیری کند
آخرین اخبار