مجمع عمومي سازمان ليگ اسكواش در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

مجمع عمومي سازمان ليگ اسكواش در وزارت ورزش و جوانان با حضور سلیمانی رئیس این فدراسیون برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در اين مجمع كه نماينگان و مديران باشگاه هاي كشور حضور داشتند رييس فدراسيون كه رياست مجمع را برعهده داشت  نايب رييس و دبير فدراسيون و رييس  و دبير سازمان ليگ  هم در مجمع  حاضر بودند .

سليماني از اينكه پس از ٤ سال تلاش مستمر و شبانه روزي ليگ هاي فدراسيون مهم و به ساحل آرامش رسيدند از مسولين مجيد جليلي قاضي زاده و الهام رمضاني قدرداني كرد و از اينكه توانسته است نيروهاي توانمند را شناسايي و به مجموعه مديريتي  و اجرايي اسكواش كشور هديه كنم اظهار رضايت كرد و الواح سپاس را به جليلي و رمضاني تقديم كرد.

رمضاني گزارشي از ليگ هاي برتر و دسته يك سال ١٣٩٣ به اعضا ارائه كرد و جليلي سياست هاي پيش روي سازمان را در سالجاري تشريح و مفاد إيين نامه را به شور گذاشت و موارد قانوني به آيين نامه الحاق شد.

سپس رييس سازمان ليگ با راي گيري  فرضعلي پور و فرمند و نگهي را در نهايت به عنوان اعضاي مجمع ليگ انتخاب و جهت تایید به رییس مجمع ارایه  نمود.

وي پيشنهاد رييس فدراسيون مبني بر راه اندازي ليگ حذفي را در بخش آقايان براي سالجاري را عملياتي اعلام کرد و مقرر شد در دي ماه ليگ حذفي آغاز شود.و مصوب گردید بدلیل ایجاد یک توازن در قدرت  باشگاه ها و اینکه هر باشگاه متمول همه ملی پوشان را در اختیار نگیرد هر تیم باشگاهی در مسابقات مجوز استفاده از دو بازیکن که در رنکیگ یک تا بیست کشور قرار دارند استفاده نمایند.
 
تاريخ ليگ هاي برتر دهه سوم شهريور و ليگ دسته يك در آبان شروع مي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار