آتنه فقیه نصیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هیچ کدام از نقد‌های وارده به «شمعدونی» را قبول ندارم

بازی در «شمعدونی» به دلیل طنز خاصش در مقایسه با بازی‌های این چند ساله‌ام بسیار به یادماندنی بود به همین جهت نقد‌های وارده به این مجموعه را قبول ندارم.

آتنه فقیه نصیری، بازیگر نقش زهره در سریال «شمعدونی» در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص دلیل حضور خود در این مجموعه گفت: پس از مطالعه فیلمنامه با متن خوبی روبرو شدم و متن را خیلی دوست داشتم بنابراین ایفای نقش زهره را پذیرفتم.

وی در خصوص ویژگی شخصیتی کاراکتر زهره اظهار داشت: زهره در مقابل نقش‌های دیگر این سریال به عنوان زن خانواده، بی‌نظمی‌ها را سر و سامان می‌دهد و در واقع به نوعی متعادل کننده و آرامش ‌دهنده‌ی این بی‌نظمی‌هاست.

فقیه نصیری در پاسخ به اینکه بازی در سریال کمدی یا ملودرام را چقدر می‌پسندید، عنوان کرد: برای من به عنوان یک بازیگر، کار خوب در انتخاب نقش‌هایم ارجحیت دارد بنابراین اگر کار خوب و حرفه‌ای باشد طنز یا جدی بودن آن چندان تفاوتی ندارد.

بازیگر «خانه سبز» در خصوص کاراکتر زهره افزود: وادار کردن هوشنگ برای عذرخواهی از جانب زهره در واقع نمک این شخصیت و یا دلیل بی منطقی اوست که به مخاطب بفهماند این نوع رفتار شایسته نیست.

وی در خصوص شباهت این نقش با شخصیت واقعی خود تصریح کرد: من در زندگی شخصی خودم اصلاً کسی را مجبور به عذرخواهی از دیگران نمی‌کنم اما خودم از همه معذرت‌خواهی می‌کنم.

بازیگر «مهر خاموش» در خصوص سخت‌ترین سکانس این مجموعه عنوان کرد: سکانس پایانی برای تمام بازیگران و همه‌ی گروه جزو سخت‌ترین سکانس‌های این سریال بود چون در فصل زمستان و در جاده قم باید تصویربرداری کار انجام می‌شد، درحالی که هوا در تهران بسیار خوب بود ولی در جاده قم لحظه‌ی تصویر‌برداری به قدری هوا سرد بود و باد وحشتناکی می‌وزید که به سختی دیالوگ می‌گفتیم و حتی مخاطبان هم بعد از دیدن این صحنه متوجه خواهند شد.

بازیگر «داستان یک شهر» در خصوص تفاوت این کار با کارهای قبلی‌اش بیان کرد: «شمعدونی» به دلیل طنز متفاوتش با کارهای قبلی‌ام تفاوت زیادی داشت ولی من خیلی خوشحالم که در این مجموعه بازی کردم و این سریال را خیلی دوست دارم و در مقایسه با کارهایی که در این چند ساله کرده‌ام، برایم بسیار به یادماندنی بود.

وی در خصوص کار با صحت و گروه «شمعدونی» اظهار داشت: سروش صحت کارگردان خوب و راحتی است و جادوی خاصی در گرفتن بازی از بازیگر دارد و طوری بازی دلخواه خود را از بازیگر می‌گیرد که بازیگر اصلاً متوجه این موضوع نمی‌شود به نظرم صحت در گرفتن بازی از کاراکترهایش از تمام کارگردانان، حرفه‌ای تر است.

وی در خصوص انتقاد‌های وارده به این مجموعه گفت: من چون نقد‌های وارده به این مجموعه را قبول ندارم بنابر این در مورد هیچ کدام از این نقدها اظهار نظر نمی‌کنم.

فقیه نصیری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم باز هم کارهای خوبی مانند «شمعدونی» ساخته شود و من شانس حضور در این مجموعه‌ها را داشته باشم.

گفتنی است، سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی هر شب از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودرضا
۲۰:۱۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
سریال خوب نیس ولی قشنگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
چرا فقط نظرای منفیو منتشر کردین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
یعنی هیچ کس از این سریال خوشش نمیاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
به نظر من بد آموزی داره.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
واقعا سریالی لوس و بی مزه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
هوراز
۱۹:۵۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
واقعا سریال خنده دار و جذابی هستش. نیاز نیست هر سریالی اهداف متعالی زندگی را پیگیری کند به نظر من همینکه لحظات شاد و خنده داری را خلق میکنند و آدم برای لحظاتی بی خیال دنیا میشه ، خودش یه دنیا ارزش داره.
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۸:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
از91 که سریال‏(زمانه‏)‏ و قبلش هم ستایش رادیدم،سریالی اینچنین مفرح و پرمحتوا سراغ ندارم.تک تک صحنه هاش جنس طنز مخصوص خود را دارد،به عواملش خداقوت میگم وامیدوارم دلسرد نشن که خیلی جای اینجور سریالا خالیه
Germany
نازنین
۱۷:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
واقعا بی محتواست ...مخصوصا دیالوگ وکارها ی زشت کودک خانواده ...جالب اینکه بزرگتراشم تاییدش میکنن...اصن به نظرمن یه جور توهین به فرهنگ وخانواده ایرانیه...
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۷:۴۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
واقعا فیلم بی خودو بی مزه ای نگاهش که میکنی بیشتر عصبی میشی تا بخوای به فیلم بخندی، واقعا یه نکته آموزنده نداره......
Latvia
كامبيز
۱۷:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
چرا بايد به خاطر چند انتقاد از سريال مهران مديري كه دقيقا مشابه واقعيت مشكلات پزشكي جامعه ما بود قطع و همچنين سريال بي محتوايي به روي انتن برود و اينقدر نظرات منفي بيان شود!!!!اميدوارم كه سريال مهران مديري هر چه زودتر به روي انتن برود
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۷:۰۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
آتنه خانم خيلي دوست دارم اميدوارم به زودي در سريال جديدي حضور داشته باشي
Germany
ناشناس
۱۶:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
با سلام واقعا فیلم جذابی هست طنز به این خوبی دیگه جای بحث نگذاشته جز بهترین هاست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۰۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
به نظر من سریال با مزه های هستش من که خیلی دوسش دارم ملت ما کلی گرفتاری دارن حداقل چند تا سریال طنز بذارن یکم دلمون وا شه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
به نظر من علاوه بر بی مزه بودن بد آموزی هم داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
برای بازیگران و کارگران متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
آره توی تهران اگر زندگی ها رو ببینی خواهی دید خانواده ها در یک قوطی کبریت زندگی می کنند و بیشتر بچه های خانواده های به ظاهر روشن فکر هم پدر و مادر رو با اسم کوچک آنها صدا می کنند بله شاید چنین خانواده هایی باشند اما آیا باید این دغدغه را که یک جمعیت کم از کل کشور را شامل می شود به تصویر کشید?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
دراين سريال متاسفانه ازبازيگران تازه كاروغيرطنزاستفاده شده ونتيجه اش مي شودابن سريال غمگين وگريه آور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
واقعا که یکی از بی محتوا ترین سریال های ایرانی است. چهار نفر آدم افتادن به هم و شده این فیلم. فیلم آقای سروش صحت واقعا ضعیف ترین سریال است. در یک سکانس کارواش را نشون می داد که بچه شیطون و بی ادب این سریال داخل خودرو ها رفته بود و بازی گوشی می کرد و بعد خواستگار هم وارد صحنه شد شاید بی ارتباط ترین صحنه همین صحنه بود. واقعا متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
این سریال شاید طنز باشد اما طنزی بی مزه ولوده گی است وپدرخانواده را مردی بسیاردروغگو مادرخانواده را ادم بی اراده وپسرجوان را خنگ وبچه کوچیک رو بی تربیت ترین که همه حامی اش هستندوتائید بی ادبی های توهین آمیز را انجام می دهند وبه تمسخرگرفتن بنیان خانواده است که چون مانند پزشکان دارای منابع مالی وجایگاه اجتماعی نیستند نمی توانند اعتراض نمایند
واقعا جز تمسخر زندگی خانواده ایرانی شما چند تا نکته اخلاقی یا تربیتی یا حتی یک نکته آموزنده از این مجموعه به ما نشان دهید ما قانع میشویم هیچ نکته مثبتی ندارد دربین کارهای صحت بی محتوا ترین است
Iran (Islamic Republic of)
omid
۱۴:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
ایشون پول بازیشو میگیره دیگه معلومه نقدهارو قبوا نداره..واقعا سریال بی معنیه،اخه کدوم خانواده اینجوریه!!!صلا معلومه موضوع اصلی این سریال چیه؟؟چون هر فیلمو سریالی یه موضوع و هدفی داره...
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۱۴:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
اين سريال فوق العاده بي مزه ويخ است وآدم ازتماشاي اين سريال عذاب مي كشه خداكنه زودترتمام شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
مزخرفترین سریال مثلاً طنز سالهای اخیر
آخرین اخبار