فرو رفتن میلگرد در کتف کارگر جوان! +عکس

کارگر جوانی به عمق 12 متری زمین گودبرداری شده در خیابان شهید مدنی سقوط کرد و روانه بیمارستان شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل از خبرآنلاین ،کارگر جوانی به عمق 12 متری زمین گودبرداری شده در خیابان شهید مدنی سقوط کرد و روانه بیمارستان شد.

در این حادثه میلگرد پی ساختمان به کتف این مرد جوان فرو رفت و موجب مصدومیت شدید وی شد.

طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 واعلام وقوع این حادثه، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه 93 و گروه امداد و نجات 12 این سازمان را به خیابان شهید مدنی، خیابان حسینیان اعزام كرد.

اكبر شیرین سخن افسر آماده منطقه شش عملیات در این خصوص گفت: در یك زمین گودبرداری شده، كارگران مشغول نصب اسكلت فلزی بودند که کارگر جوانی به هنگام بالا رفتن از اسكلت فلزی بود كه ناگهان در میانه راه تعادلش برهم خورد و به داخل محل گودبرداری شده سقوط کرد.

او گفت: بر اثر این حادثه میلگرد بکار رفته در فونداسیون ساختمان از زیر كتف راست این کارگر وارد بدنش شد و از شانه وی خارج شد.

شیرین سخن گفت: زمانی كه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند همكاران كارگر با استفاده از دستگاه هوابرش میله گرد را برش داده بودند که بلافاصله آتش نشانان پس از بازدید و بررسی و ایمن كردن محیط، این كارگر را بر روی برانكارد بسكت مخصوص ثابت كرده و  با استفاده از یك جرثقیل 25 تنی كه در محل وجود داشت از داخل گودال خارج كردندو تحویل عوامل اورژانس دادند.

افسر آماده منطقه 6 آتش نشانی گفت: آتش نشانان پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس باتفاق آنان به نزدیك ترین بیمارستان رفتند و پزشكان در بیمارستان عملیات خارج سازی میله گرد را از كتف این كارگر 18 ساله بنام و حید را انجام دادند.

فرو رفتن میلگرد در کتف کارگر جوان! +عکس


فرو رفتن میلگرد در کتف کارگر جوان! +عکس



فرو رفتن میلگرد در کتف کارگر جوان! +عکس


فرو رفتن میلگرد در کتف کارگر جوان! +عکس

انتهای پیام/
برچسب ها: میلگرد ، کارگر ، کتف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
انشالله خداوند زودتر شفاهش داده به اغوش خانواده اش برگردد
آخرین اخبار