دبیر فدراسیون اسکیت:

اسکیت روی یخ ایران المپیکی می‌شود

دبیر فدراسیون اسکیت از زیر ساخت اسکیت روی یخ فدراسیون برای حضور در المپیک زمستانی خبر داد.

اسکیت روی یخ ایران المپیکی می‌شودعلیرضا نصیری دبیر فدراسیون اسکیت در گفتگو با خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران گفت: کمیته آموزش فدراسیون اسکیت در روزهای بیست و سوم تا سی‌ام خرداد ماه کلاس مربیگری اسکیت روی یخ با حضور مربی خارجی به جهت آموزش ارتقا سطح علمی مربیان داوران حضور در رقابتهای بین‌المللی اسکیت‌بازان برگزار کرد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم به زودی در اسکیت روی یخ پیشرفت قابلی داشته باشیم چرا که این رشته المپیکی است و باید بتوانیم سهمیه المپیک برای کشورمان کسب کنیم.

دبیر فدراسیون اظهار داشت: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی جلساتی داشتیم و سعی کردیم بخش سازه‌های زیر ساخت اسکیت روی یخ را فراهم کنیم.

وی اذعان داشت: سالن اسکیت روی یخ استاندارد شاندیز به طور غیر رسمی افتتاح و مورد استفاده است هم چنین زمین‌های بهمن آرامیس و سالن‌های شهر تبریز و اصفهان در بخش سازه‌های تکمیلی در حال اجرا می‌باشد.

نصیری در رابطه با مربی اسکیت روی یخ گفت: مربیان با تجربه داخلی در این بخش نداریم و ضعیف هستیم و اسکیت‌بازان ما در بخش سرعت نمایش اسکیت روی یخ در حد مبتدی هستند. بنابراین جهت پیشرفت و حضور در رقابتهای بین‌المللی و کسب سهمیه المپیک چند مربی خارجی را بررسی کرد و به زودی از یکی از آنها دعوت می‌کنیم تا برگزاری کلاسهای آموزشی این امر تحقق یابد.

دبیر فدراسیون در ادامه تصریح کرد: تا پایان سال 94 دو اردو مشترک جهت ‌آماده‌سازی اسکیت‌بازان روی یخ با اسلوونی‌ و ترکیه خواهیم داشت که تا کنون مکاتبات انجام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار