بازیکن تیم ملی بدمینتون:

در مسابقات آسیایی همه ما را تحسین کردند/ کسب سهمیه المپیک کار آسانی نیست

ملی پوش بدمینتون گفت: توانستیم در مسابقات‌ آسیایی چین به خوبی ظاهر شویم به طوری که همه شرکت کنندگان ما را تحسین کردند.

در مسابقات آسیایی همه ما را تحسین کردند/کسب سهمیه المپیک کار آسانی نیستنگین امیری پور بازیکن تیم ملی بدمینتون در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات آسیایی چین در سطح بالایی برگزار شد، در این دوره از رقابت‌ها بازیکنانی از شرق و جنوب شرقی آسیا حضور داشتند و همین امر باعث شد شاهد رقابت نزدیکی بین ورزشکاران باشیم و سطح مسابقات با رقابت‌های المپیک و جهانی برابری کند. در مسابقات آسیایی چین در بخش دو نفره به همراه آقایی که یار دوبل من است شرکت کردم و توانستیم با همکاری یکدیگر بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم به طوری که بازیکنان قدرتمند و سرشناسی که در آن‌جا حضور داشتند با مشاهده بازی دوبل ما شگفت زده شد و ما را تحسین کردند.

وی عنوان کرد: رنکینگ انفرادی من در حال حاضر 205 است اما توانستیم در بخش دو نفره بانوان رنکینگ دوبل را با 50، 60  پله صعود به 129 ارتقا دهیم.

با سابقه‌ترین بازیکن تیم ملی بدمینتون اضافه کرد: امسال، سال المپیک است و مسابقات خیلی سختی را پیش رو دارم که این مسابقات از 10 اردیبهشت سال جاری آغاز و تا 10 اردیبهشت سال 95 فرصت دارم تا رتبه رنکینگ خود را ارتقا دهم. امیدوارم با تلاش و حمایت فدراسیون بتوانم به سهمیه المپیک دست پیدا کنم تا جواز حضور در المپیک ریو 2016 را کسب کنم.

امیری پور در ادامه  گفت: تمرینات و مسابقات خود را از 3 ماه  پیش شروع کرده و قصد دارم در مسابقات مختلفی شرکت کنم تا بتوانم رتبه رنکینگ خود را افزایش دهم. علاوه بر مسابقاتی که در فدراسیون بدمینتون برای ما در نظر گرفته است ما نیز درخواست مسابقاتمان را برای 6 ماه اول سال به فدراسیون ارائه دادیم تا با تایید فدراسیون وشورای برون مرزی 5 تا 6 مسابقه را تا آخر شهریور ماه برگزار کنیم.

وی در مورد برنامه آینده خود گفت: از 2 هفته آینده تا اواخر شهریور به مسابقات سریلانکا، موریس، روسیه، قزاقستان، سنگاپور و ویتنام اعزام خواهم شد.

امیری پور تصریح کرد: سهمیه المپیک به کسانی تعلق می‌گیرد که رنکینگ آن‌ها زیر رتبه 70 باشد. رسیدن به رتبه 100 رنکینگ کار نسبتا راحتی است البته فقط شرکت در مسابقات ملاک نیست و باید در این مسابقات چند مقام بدست بیاوریم و من فکر می‌کنم تا آخر شهریور به رتبه 100 رنکینگ برسم. معمولا در 6 ماه دوم، رقابت‌ها خیلی سنگین می‌شود و وضعیت نهایی بازیکنان مشخص می‌شود.

وی در پایان افزود: در حال حاضر تمرینات هر روزه خود را در هیأت تهران انجام می‌دهم و از یکم خرداد ماه در محل فدراسیون بدمینتون تمرینات را ادامه می‌دهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار