مخالفت مرتضوی کیاسری با کاندیداتوری فومنی در هیأت رئیسه خانه احزاب

حجت‎الاسلام مرتضوی کیاسری در جریان کاندیدا شدن نمایندگان احزاب در هیأت رئیسه خانه احزاب با کاندیداتوری فومنی مخالفت کرد.

مخالفت مرتضوی کیاسری با کاندیداتوری فومنی در هیأت رئیسه خانه احزاب

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده خانه احزاب از صبح امروز در تالار وزارت کشور با حضور برخی از احزاب و تشکل‌های سیاسی در حال برگزاری است.

در ادامه این مراسم محمد زارع فومنی دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در جریان کاندیدا شدن برای هیأت رئیسه خانه احزاب اعلام کاندیداتوری کرد، اما حجت‌الاسلام علی‌اکبر مرتضوی کیاسری که به صورت موقت ریاست این جلسه را برعهده داشت، تأکید کرد که آقای فومنی نمی‌تواند برای ریاست خانه احزاب نامزد شود چرا که حزب وی در خانه احزاب عضویت ندارد.


میرمحمدی خطاب به فومنی گفت: آقای فومنی شما در خانه احزاب عضویت ندارید، شما می‌گویید پروانه فعالیت هم گرفته‌اید اما خانه احزاب در آن زمان تعطیل بوده است. بنابراین شما چگونه عضو شدید.

پس از سخنان میرمحمدی، محسن کوهکن بار دیگر به پشت تریبون رفت و جو مجمع عمومی عادی خانه احزاب را آرام کرد.

کوهکن سپس اظهارداشت: سال همدلی و همزبانی است و شما در این جلسه این گونه به جان هم افتاده‌اید بهاری که نکوست از بهارش پیداست. ما باید به فرمایشات مقام معظم نگاه شعارگونه نداشته باشیم و فرمایشات معظم‌له را در دستور کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاندیدا ، انتخابات ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار