موسوی تبریزی در مجمع عمومی فوق العاده؛

نمایندگان احزاب موضوعات سیاسی و گروهی را در مسائل خانه احزاب دخالت ندهند

دبیر کل مجمع محققین و مدرسین گفت: برای پیشبرد اهداف نمایندگان احزاب نباید موضوعات جزئی یا گروهی و سیاسی خود را در این مجمع دخالت دهند.

نمایندگان احزاب موضوعات سیاسی و گروهی را در مسائل خانه احزاب دخالت ندهندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران؛ حجت‎الاسلم سید حسین موسوی تبریزی دبیر کل مجمع محققین و مدرسین در جریان نشست مجمع عمومی فوق العاده خانه احزاب گفت: مدیریت این جلسه دچار مشکل بود، اصل تشکیل جلسه باید قانونمند باشد.

وی در ادامه افزود: نشست‌های مختلفی برای تشکیل خانه احزاب صورت گرفته که آن‌ها مفید بوده است. من در هیچ دوره‌ای رئیس خانه احزاب نبودم، اما به پیشبرد این خانه کمک کردم.

وی با انتقاد از نحوه اداره جلسه مجمع عمومی گفت: آقایان باید در ابتدای جلسه بعد از اعلام دستور جلسه برای هیئت رئیسه رای گیری می‌کردند و خود را کنار می‌کشیدند. این در حالیست که در روند اداره جلسه کاری برخلاف اساسنامه صورت گرفت، اما اکنون من به بند اساسنامه و موضوع خلافی که صورت گرفت، اشاره نمی‌کنم.

دبیرکل مجمع محققین و مدرسین با اشاره به آیه ۱۸ سوره زمر عنوان کرد: مجامع عمومی بهترین محل برای شنیدن حرف‌ها و تصمیم گیری صحیح است.

وی عنوان کرد: برای پیشبرد اهداف نمایندگان احزاب نباید موضوعات جزئی یا گروهی و سیاسی خود را در این مجمع دخالت دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پیشبرد ، اهداف ، موضوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار