جرمی کلارکسون: اشتباهم احمقانه بود

مجری سابق "تخت گاز،" اخراجش از این برنامه را در نتیجه اشتباه احمقانه خودش دانست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بی‌بی‌سی؛ "جرمی کلارکسون،" مجری سابق برنامه تخت گاز، در اولین مصاحبه پس از اخراجش، اذعان کرد: اشتباه احمقانه خودم بود که موجب شد شغلم را از دست بدهم. کار نکردن برای برنامه "تخت گاز" خلاء بزرگی در زندگی‌ام بوجود آورده است.

"کلارکسون" در مصاحبه با رادیو 2 بی‌بی‌سی گفت: عده‌ای در انتظار سقوط حرفه‌ای من بودند و با اشتباه احمقانه‌ای که انجام دادم – اشاره به درگیر شدن با یکی از تهیه کنندگان برنامه – این فرصت را در اختیار آنها قرار دادم. من 27 سال در بی‌بی‌سی کار کردم. وقتی پس از این سالهای طولانی، دست از کار می‌کشید متوجه خواهید شد جهان تا چه اندازه تغییر کرده است.

"کلارکسون" برنامه دیگری با تعدادی از همکاران سابق خود به نام "سازمان‌دهی بد یک تور جهانی" را تهیه کرده و در بلفاست – پایتخت ایرلند شمالی – ضبط می‌کند.

قرارداد "کلارکسون" پس از درگیری با یکی از تهیه کنندگان برنامه "تخت گاز" دیگر تمدید نشد؛ اما ممنوعیتی برای حضور وی در برنامه های دیگر بی‌بی‌سی تعیین نشده است. بیش از یک میلیون بیننده برنامه "تخت گاز" برای بی‌بی‌سی پیغام فرستاده و خواستار بازگشت "کلارکسون" شدند. این برنامه 350 میلیون بیننده در سراسر جهان داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار