کرمان؛

وجود امنیت پایدار در استان کرمان

جانشين فرمانده انتظامی استان گفت: امنيت پايداری را در سطح استان شاهد هستيم و اميدواريم در زمان به وجود آمدن بحران نيز اين امنيت پايدار بماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، و بنا به اعلام پايگاه خبری پليس، سرهنگ عبدالرضا ناظری در جلسه هم انديشی مديريت بحران كه با حضور مسوولان استانی برگزار شد، كرمان را نيازمند سناريويی جامع برای برخورد با انواع بحران‌ها دانست، و افزود: شهرداری، استانداری، اداره برق، اداره آب، آتش نشانی، اورژانس و همه نهاد‌های عضو در ستاد مديريت بحران بايد با هم انديشی، سناريوی جامعی را طراحی كنند تا تبعات حوادث احتمالی به حداقل برسد.

وی هدف از طرح‌ريزی و اجری سناريو را فهم و درك بهتر آينده معرفی و تصريح كرد: پيش‌بينی تهديد‌ها، آشنايی با ريسك‌های پيش‌رو، نماياندن نقاط ضعف و قوت و نحوه ارتباط نيرو‌ها با يكديگر از ديگر ثمرات اجرای سناريو است.

در ادامه نيز سرهنگ حسين صفی نتایج، جانشين معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان افزايش آگاهی بخشی در مدارس، بهبود آموزش در سطح محلات و كمك گرفتن از معتمدين محله را در مديريت بحران بسيار حياتی خواند، و گفت: در زمان وقوع بحران نبايد از مسائل اجتماعی و فرهنگی غافل شد چرا كه اگر حساسيتی اجتماعی ايجاد شود، بحران بسيار حادتر خواهد شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: وجود ، امنیت ، پایدار ، استان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.