شورای شهر در هفته ای که گذشت؛

از اصرار شورا بر اجرای ماده 33 قانون نظام مهندسی تا الزام شهرداری تهران به توسعه انرژی‌های نو در شهر

شورای شهر تهران در هفته‌ای که گذشت به بررسی لایحه الزام شهرداری تهران به توسعه انرژی‌های نو در شهر پرداخت که به تصویب نیز رسید.

از اصرار شورا بر اجرای ماده 33 قانون نظام مهندسی تا الزام شهرداری تهران به توسعه انرژی‌های نو در شهربه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، شورای شهر در هفته که گذشت به یکی از چالشی ترین موضوعات اخیر کمیسیون معماری و شهرسازی در ابتدای جلسه پرداخت که شایبه‌هایی را ایجاد کرده بود و در انتهای جلسه نیز لایحه الزام شهرداری تهران به توسعه انرژی‌های نو را به تصویب رساند که مشروح مهم‌ترین عناوین شورای شهر به شرح ذیل است :

ارایه گزارش هزینه کرد طرح جهادی خارج از بودجه مصوب شهرداری در شورا  

محمد مهدی تندگویان عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر با اشاره به حمایت شورا از طرح های جهادی شهرداری اظهار کرد:طرح های جهادی شهرداری قابل تقدیر است اما شهرداری ملزم به ارایه گزارش بودجه فوق العاده به سبب اجرای طرح های جهادی است .

شهرداری تذکرات وسوالات اعضا را بایگانی نکند 

عبدالحسین مختاباد، رییس کمیته هنری شورای شهر گفت: شهرداری تذکرات و سوالات اعضای شورای شهر را بایگانی نکند و به سوالات اعضا سریع تر پاسخ دهد .

ساخت و ساز در پارک منطقه یک /کودکان همجوار گرمخانه رضویه در شرف اعتیاد 

ابوالفضل قناعتی عضو هییت رییسه شورای شهر گفت:در فضای سبز منطقه یک و با رای دیوان عدالت اداری تغییر کاربری داده شده و ساختمان هایی در حال ساخت و ساز است .

وی افزود: گرمخانه شهرک رضویه موجب شیوع بیماری های مختلف به جهت تردد معتادان در آن منطقه شده است.

شورای شهر بر اجرایی شدن ماده 33 قانون نظام مهندسی کشور اصرار دارد

محمد سالاری رییس کمیسیون معماری و شهرسازی با اشاره به اصرار شورا بر اجرایی شدن ماده 33 قانون نظام مهندسی گفت:شورای شهر، شهرداری، کمیسیون های شورای اسلامی شهر تهران برای اجرای قانون به صورت کامل و جامع اصرار دارند و خواستار ارتقای کیفیت فرآیند ساخت و ساز از صفر تا صد به صورت حرفه ای هستند .

شرایط معلولان و جانبازان در ساخت پروژه های شهری را در نظر بگیریم 

پرویز سروری رییس کمیسیون نظارت شورا با اشاره به تعبیه نشدن مسیر ویژه معلولان در بسیاری از پروژه ها و ایستگاه مترو جهاد اظهار کرد:ساخت پروژه های شهری باید به گونه ای باشد که همه شهروندان به خصوص معلولان و جانبازان بتوانند از آن استفاده کنند.

لایحه الزام شهرداری تهران به توسعه انرژی های نو در شهر تهران  

اعضای شورای اسلامی شهر تهران لایحه الزام شهرداری تهران به توسعه انرژی های نو و تجدید پذیر در شهر تهران به تصویب رساندند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شورا ، شهرداری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار