آغاز ثبت‌نام مدارس از امروز / گرفتن هر نوع پول اجباری ممنوع

معاون وزیر آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام مدارس از روز امروز (شنبه دوم خرداد) خبرداد و تاکید کرد:‌ دریافت وجه اجباری از خانواده‌ها هنگام ثبت نام ممنوع است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، علی زرافشان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از هفته‌های گذشته دستورالعمل ثبت نام به استان‌ها ارسال شده و آمادگی کامل در این خصوص وجود دارد اظهار کرد: مطابق سالهای گذشته عملیات ثبت نام مدارس از اول خردادماه آغاز می‌شود.

وی افزود: بر این اساس دانش آموزان پایه اول دبستان با توجه به اینکه مراحل ثبت نام نیاز به مراجعه به پایگاههای سنجش دارد می توانند به مدارس مراجعه و فرم‌ها و معرفی نامه‌های مربوط را دریافت و پس از طی مراحل سنجش و دریافت گواهی سلامت برای تکمیل روند اقدام کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت نام میان پایه در سامانه اینترنتی "سناد" توسط مدیران مدارس انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست گفت: البته پایه هفتم و پیش دانشگاهی نیز پایه‌های ورودی هستند و دانش آموزان باید برای ثبت نام در مدرسه حاضر شوند.

زرافشان ادامه داد: به جز کلاس اولی ها که ثبت نام آنها از اول خرداد شروع می‌شود، سایر پایه ها بعد از اعلام نتایج امتحانات، می توانند در این خصوص اقدام کنند.

وی همچنین از الکترونیکی شدن ثبت نام در مدارس شاهد و همچنین امر سنجش سلامت در پایگاههای سنجش خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس نتایج حاصل از سنجش اطلاعات در پایگاه‌ها به صورت آنلاین ثبت و به مراجع ذیربط منتقل می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: اخذ وجه اجباری از خانواده‌ها هنگام ثبت نام ممنوع است.
انتهای پیام/

برچسب ها: مدارس ، وجه ، ممنوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۱۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
شتر بیند در خواب پنبه دانه !
برادر من مشغول تحصیل تو دبستانی محدوده مارلیک هست و هرماه بساط جمع آوری کمک به مدرسه فراهمه یکبار که مادرم اعتراض میکنه که توانایی پرداخت کمک به مدرسه رو نداره بهش کارنامه بچه رو نمیدن و میگن اگر نداری برو امضا جمع کن از مدیر گرفته تا مربی پرورشی پیرزن نفسش بند اومد انقدر پله هارو بالا پایین رفت دنبال این و اون آیا این انصافه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۱:۵۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
والا من صبح تا الان به سهتا دبستان زنگ زدم میگن خبری نیست میگم شبکه خبر زیر نویس کرده میگن دلیلی نیست . ملت سر کارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
پول اجباري ممنوع !
ولي مجبوريد پول بدهيد . كار اين روزه دولتيها بازي با كلمات است . ياد آن روحاني دلنشين اول انقلاب كه برنامه اي براي بچه ها در تلويزيون اجرا ميكرد . "بازي با كلمات" بخير .
Iran (Islamic Republic of)
عباس تقوی
۰۸:۳۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
هر سال میگویند پول گرفتن ممنوع ولی نمیدانیم این کسانی که در مدارس از مردم پول میگیرند چه کسانی و از چه سیاره ای هستند شما چی فکر میکنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
كجاي كاريد. قراربود كنكور حذف بشه حالا امتحان ورودي دبيرستانها (هفتم) تمام خانواده ها را دچار دردسر كرده يكي از دوستان بچه اش سر آزمون دبيرستانهاي دولتي 3 مرتبه حالت تهوع كرفته آخه تاكي؟!!!!!!
آخرین اخبار