شوهانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

یاوه‌گویی‌های عربستان در حرکت کشتی نجات تأثیری ندارد/ حامیان عربستان مانع ارسال کمک‌های بشر دوستانه ایران نمی‌شوند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه عربستان جرأت نمی‌کند اقدامی را علیه کشتی نجات انجام دهد، گفت: کشتی ایرانی از حمایت بین‌المللی و کشورهای بی‌طرف و ملل آزادی‌خواه برخوردار است، لذا برخی از حامیان عربستان نیز نمی‌توانند مانع ارسال کمک‌های بشر دوستانه ایران شوند.

"احمد شوهانی" نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با اظهارات اخیر عربستان نسبت به کشتی نجات ایرانی برای مردم مظلوم یمن اظهار داشت: عربستان جرأت نمی‌کند اقدامی را در خصوص کشتی نجات برای مردم مظلوم یمن، انجام دهد.

وی در ادامه افزود: عربستان سیاست زمین سوخته در خصوص یمن دنبال می‌کند و حتی جنایاتی که عربستان در یمن انجام می‌دهد بیشتر از جنایاتی است که اسرائیل در حق فلسطینی‌ها صورت داده است.

نماینده مردم ایلام با اشاره به این‌که عربستان معتقد بود که باید خودشان کشتی ایرانی را بازرسی کنند، تصریح کرد: ایران اجازه بازرسی به عربستان و هم‌پیمانان این کشور را نمی‌دهد و نخواهد داد.

وی با بیان این‌که برای عربستان مشخص شده که ایران در ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه حسن نیت دارد، گفت: عربستان در مقابل افکار عمومی قرار گرفته و جرأت ندارد در رابطه با این موضوع با ایران برخوردی داشته باشد و اقدامی انجام دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: کشتی ایرانی از حمایت بین‌المللی و کشورهای بی‌طرف و ملل آزادی خواه برخوردار است و حتی برخی از حامیان عربستان نیز نمی‌توانند مانع ارسال کمک‌های بشر دوستانه ایران برای مردم مظلوم یمن شوند و فقط عربستان در رابطه با این موضوع اراجیف و یاوه‌گویی‌ها را ارائه داده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرصفری تپار
۱۴:۲۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
بایددرمقابل یاوه گویی بامشت اهنین ایستاد
آخرین اخبار