الجزيره:

کشتی ايرانی محموله کمک‌های ارسالی برای يمن را در جيبوتی تخليه خواهد کرد

خبرنگار شبکه الجزیره اعلام کرد کشتی ایرانی شاهد محموله ارسالی برای یمن را در جیبوتی تخلیه خواهد کرد تا سپس به یمن ارسال شود.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، سلام هنداوی خبرنگار این شبکه در جیبوتی در ارتباط تلفنی از بندر جیبوتی گفت وزارت امور خارجه این کشور اعلام کرده است کشتی ایرانی شاهد در آبهای جیبوتی است اما هنوز در اسکله جیبوتی لنگر نینداخته است.

این امر به زمان نیاز دارد و برخی منابع می‌گویند این کشتی احتمالاً امروز وارد اسکله خواهد شد.

منابع مطلع می‌گویند این کشتی بسیار کند حرکت می کرده است و برای ساعات طولانی توقف داشته است و شاید در انتظار رسیدن خدمات تدارکاتی یا نتایج مذاکرات بوده است.

خبرنگار الجزیره گفت: کشتی ایران شاهد محموله خود را در جیبوتی تخلیه خواهد کرد و برنامه جهانی غذا این محموله را به یمن انتقال خواهد داد. آمریکا نیز این درخواست را داشته است. این کشتی ایرانی به وسیله دو ناو ایرانی اسکورت می شده است و آمریکا خواستار تخلیه بار آن در جیبوتی بود به ویژه بدلیل آنکه جیبوتی به مرکز امداد رسانی و کمک رسانی به یمن به وسیله سازمان ملل متحد تبدیل شده است.

اکنون همه طرف‌های بین المللی که برای یمن کمک ارسال می کنند محموله‌های خود را در جیبوتی تخلیه می‌کنند سپس این محموله به یمن انتقال می‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
ایران باید محموله کمک های انسان دوستانه خود را مستقیم به یمن میبرد
آخرین اخبار