افزایش واگن های مسافری به 4 هزار دستگاه در سال 1400

معاون فنی ومهندسی راه آهن از افزایش تعدادواگن های مسافری به 4 هزار دستگاه تا سال 1400 خبر داد و گفت: باحمایت های مالی و تشویقی میزان جذب سرمایه گذاران را افزایش داده ایم.

احمدی معاون فنی  راه آهن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر 22 هزار واگن باری ،2 هزار واگن مسافری و 700 لوکوموتیو در بخش راه آهن کشور وجود دارد: سعی داریم تا سال 1400 میزان تولیدات خودمان در بخش ریلی افزایش دهیم.

وی در ادامه افزود:  تا سال 1400 میزان تولیدان خود را در بخش واگن باری به 50 هزار واگن و درد بخش مسافری به 4 هزار دستگاه  ودر لوکومتیو به 1800 دستگاه برسانیم.

معاون فنی ومهندسی تصریح کرد:  در بخش ریلی باید28 هزار واگن باری و در 2500 دستگاه واگن مسافری و یک هزار دستگاه لوکوموتیو به بخش ناوگان ریلی باید اضافه شود و این در حالی است که باید 500 دستگاه واگن مسافری از رده خارج شود.

احمدی توضیح داد: افزایش واگن باری نیازمند سرمایه گذاری توسط بخش ریلی است که این موضوع نیز باید با حمایت های مالی و تشویقی همراه باشد.

معاون فنی ومهندسی راه آهن اظهار داشت: در حال حاضر راه آهن سعی دارد با سیاست های تشویقی  ومالی میزان سرمایه گذاری در بخش ریلی را افزایش دهد.

وی خاطر نشان کرد: در همایش فرصت های سرمایه گذاری میزان جذب سرمایه گذاران در بخش ریلی بسیار افزایش یافت .

انتهای پیام/

برچسب ها: قطار ، راه آهن ، ریل ، واگن ، مسافری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار