قم؛

عزت و کرامت ایران اسلامی خط قرمز مذاکرات است

خطیب جمعه قم گفت: ملت ایران روی عزت، کرامت و شخصیت خود با کسی معامله و مذاکره نخواهد کرد و بدون شک، تیم مذاکره کننده هسته‌ای به اخطارهای رهبر معظم انقلاب توجه می‌کنند.

به گزارش با شگاه خبرنگاران  قم، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: کشور ایران در مذاکرات انجام شده همیشه منطق را پیشه کرده ولی طرف مقابل همیشه از موضعه بی‌اعتمادی سخن می‌گوید و نگران کننده صحبت می‌کند.

امام جمعه قم افزود: در ضمن طرف آمریکایی به خاطر اقدامات نادرست بسیاری که در گذشته انجام داده قابل اعتماد نیست.  

وی در ادامه گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای حتما به اخطارهای رهبر انقلاب توجه می‌کنند و شکی در آن وجود ندارد.

اعرافی با شاره به اجرایی شدن توافق نامه عنوان کرد: اجازه بازرسی‌های غیرمعمول را نمی‌دهیم و در صورت توافق ضمن رعایت خط قرمزهای ما، تحریم‌ها باید یکجا برداشته شود.

امام جمعه قم اظهار داشت: در روز میلاد حضرت امام حسین (ع) فریاد می‌زنیم هیهات من الذله، و زیر بار تهدید‌ها دشمنان نمی‌رویم.

وی با اشاره به روز پاسدار خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکیه بر ایمان و تقوا و از بدنه اصلی مردم شکل گرفته است.

خطیب جمعه قم، بسیج را نیرو‌های مردمی ذکر کرد و گفت: امروز بسیج در دنیا مطرح است به عنوان نیرویی که پیشتیبان ملت با عظمت ایران هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ادامه تجاوزات عربستان به یمن نگران کننده است که کشورهای اسلامی باید با همگرایی یکدیگر با زور گویی ظالمان جهان مقابله کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.