برگزاری سومین جلسه تمرین تیم ملی

تمرین روز جمعه تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت 18 برگزار شد.

برگزاری سومین جلسه تمرین تیم ملیبه گزازش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمرین امروز جمعه 1 خرداد در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد.

قبل از آغاز تمرین و در ساعت 17:45 کنفرانس خبری تیم ملی با برگزار شد که کی روش 3 بازیکن تیم ملی یعنی رامین رضاییان، حسین ماهینی و وریا غفوری را به این کنفرانس فرستاد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند. ضمن اینکه کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان اعلام کرد که فردا بعد از برگزاری تمرین تیم ملی، در نشست خبری پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود.

*رضاییان: در پست خودم رقیبان بسیار آماده ای دارم

مدافع ملی پوش تیم راه آهن پیش از شروع تمرین تیم ملی گفت: همه تلاشم را می کنم تا نظر کادر فنی را به خودم جلب کنم.

رامین رضاییان در ابتدا گفت: از اینکه دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شدم بسیار خوشحال هستم و انگیزه فراوانی دارم تا بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم.

وی ادامه داد: تمرینات تیم ملی از دو روز گدشته به صورت پرفشار و بسیار خوب آغاز شده و خودمان را آماده می‌کنیم تا با حداکثر آمادگی در دیدارهای سخت مرحله مقدماتی جام جهانی به میدان برویم. در واقع باید همه بازی‌ها را جدی بگیریم تا به خیال آسوده به جام جهانی صعود کنیم و پس از آن نمایش خوبی در جام جهانی باشیم.

رضاییان در مورد اینکه دعوت خود به تیم ملی بیان کرد: این نخستین بار نیست که به تیم ملی دعوت می شود بلکه از اردوی آفریقا به تیم ملی دعوت شدم. همه تلاشم را خواه کرد تا نظر کادر فنی را به خودم جلب کنم. باید تمرینات بیشتری انجام دهم چراکه رقیبان بسیار خوب و آماه ای در تیم دارم. سعی می‌کنم به ترکیب تیم ملی برسم و هر کسی هم که به ترکیب نمی‌رسد باید دعا کند تا تیم موفق شود.

*غفوری: شرایط خوبی در تمرینات برقرار است

بازیکن ملی پوش سپاهان تاکید کرد: بدون شک هر بازیکنی که بهتر باشد در ترکیب نهایی تیم ملی حضور خواهد داشت.

وریا غفوری در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان شرایط خوبی دارند و تمرینات خیلی خوبی را هم زیر نظر کی‌روش انجام داده‌ایم. 

وی ادامه داد: کی ‌روش در تمرینات فشار زیادی به بازیکنان وارد نمی‌کند چراکه آنها مشکل بدنی ندارند، تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و برای مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده می‌شویم.

غفوری در پاسخ به این سوال که در جناح راست بازیکنان زیادی شانس حضور در ترکیب نهایی را خواهند داشت، بیان کرد: در حال حاضر که 59 بازیکن به تیم ملی دعوت شده‌اند، به همین دلیل نه تنها در پست من بلکه در همه پست‌ها بازیکنان زیادی وجود دارد.

وی در پایان گفت: باید منتظر ماند و ببینیم که در اردوهای بعدی چه اتفاقی می‌افتد. بدون شک هر بازیکنی که بهتر باشد و بیشتر تلاش کند در ترکیب نهایی تیم ملی حضور خواهد داشت و امیدوارم همه بازیکنان در شرایط خوبی باشند و همه هم بمانند.

*ماهینی: کی‌روش با توجه به شناخت قبلی‌اش مرا به اردوی تیم ملی فراخوانده است

حسین ماهینی در کنفرانس خبری پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی گفت:همه بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند ستاره‌های تیم خودشان بوده‌اند.

حسین ماهینی در ابتدا گفت: سه روز است که اردوهای تیم ملی آغاز شده است و خوشبختانه تمام بازیکنان بعد از پایان لیگ آمادگی خوبی دارند. بطور کلی در شرایط آرمانی به سر می‌بریم و همه بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند ستاره‌های تیم خودشان بوده‌اند. ما در اینجا جمع شده‌ایم و در این سه روز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی درباره اینکه به دلیل مشکلات سربازی مدت‌ها از شرایط بازی به دور بوده و اکنون چه شرایطی دارد که به تیم ملی دعوت شده است، گفت: در نیم ‌فصل اول برای پرسپولیس بازی کردم اما پس از آن به دلیل مشکلاتی که همه می‌دادند اجازه نداشتم، بازی کنم. در ادامه برای خدمت سربازی به ملوان رفتم و در این تیم زیر نظر فیروز کریمی کارم آغاز شد. در مدتی که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بود و بازی‌های لیگ تعطیل شده بود بازی‌های دوستانه زیادی داشتیم و من در هفت الی هشت بازی به میدان رفتم. پس از آن هم همیشه تمرین کردم و حتی برخی روزها دو سه بار تمرین می‌کردم تا شرایط آرمانی‌ام را حفظ کنم.
وی ادامه داد: کی‌روش با توجه به شناخت قبلی‌اش مرا به اردوی تیم ملی فراخوانده است.

مدافع تیم ملی در خصوص اینکه مشکل خدمت سربازی‌اش به کجا رسید و آیا اکنون مشکلی برای همراهی تیم ملی دارد یا نه، خاطرنشان کرد: با مساعدتی که سردار باران‌چشمه و کمالی انجام دادند و در مصاحبه‌های‌شان نیز اعلام شده بازیکنانی که از اعزام‌شان به خدمت سربازی چهار ماه گذشته باشد، می‌توانند در لیگ فصل آینده و تیم ملی بازی کنند. اکنون هم که من اینجا هستم و به اردوی تیم ملی دعوت شده‌ام حتماً اجازه همراهی تیم ملی را دارم و مشکلی برای حضور در تمرینات این تیم ندارم.

بعد از پایان این کنفرانس کی روش جلسه ای کوتاه با بازیکنان برگزار کرد و نکات لازم را برای آنها شرح داد.

بازیکنان زیر نظر لوسیانو کروز، پاسکاری کوتاه را تمرین کردند.

دروازه بانان به صورت جداگانه زیر نظر گاسپار به تمرینات کششی و استقامتی و مهارت های دروازه بانی را انجام دادند.

سرمربی تیم ملی شخصا یک سری موانع را روی زمین چمن چید.

بازیکنان زیر نظر مارکار آقاجانیان و لوسیانو کروز به تمرین استارت های سریع پرداختند.

کی روش بر تمام نقاط زمین و نحوه استقرار موانع نظارت دارد.

دن گاسپار امروز بیشتر به عکس العمل های سریع ملی پوشان تاکید دارد.

بعد از 15 دقیقه تمرین، ملی پوشان اندکی استراحت کردند و کی روش بعد از استراحت نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد.

سپس بازیکنان به 3 گروه زرد و قرمز سبز به فوتبال درون تیم پرداختند.

کروز صحبتی کوتاه با سروش رفیعی داشت.

بختیار رحمانی و امیرحسین صادقی بعد از تمرین با پزشکان به صورت اختصاصی تمرین کردند.

دکتر دیگو که از امروز به تمرینات تیم ملی اضافه شده است در کنار زمین وضعیت جسمانی بازیکنان را زیر نظر دارد.

نظم و انظباط تمرین سوژه هواداران حاظر در مجموعه ورزشی بود.

تیم قرمز برنده امروز فوتبال درون تیمی شد و در مرکز زمین اندکی به شادی پرداختند.

پس از اتمام فوتبال درون تیمی، تمرین پنالتی در دستور شاگردان کی روش قرار گرفت.

بازیکنان زیر نظر دیگو کارهای کششی را برای سرد کردن بدن های خود در دستور کار قرار دادند.

تمرین امروز تیم ملی کشورمان ساعت 19:45 به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار