عصرامروز برگزار می شود

نخسین کنگره "جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی"

اولین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با حضور ۴۰۰ جانباز فعال فرهنگی و سیاسی منتخب از سراسر کشور و ۵۰ نماینده ایثارگر مجلس امروز در تهران برگزار می شود..

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، نخستین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی عصر امروز(شنبه) همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در مرکز سیدالشهدای تهران برگزار می‌شود.

در این کنگره که 400 جانباز فعال فرهنگی و سیاسی منتخب در سراسر کشور، 50 نماینده ایثارگر مجلس ، رئیس و تنی چند از اعضای شورای شهر تهران، شهردار تهران و تعدادی از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی حضور خواهند داشت، حجج‌‌الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

در بخش دوم این کنگره، مجمع عمومی تأسیس جمعیت جانبازان، اساسنامه و مرام‌نامه این تشکل را تصویب و اعضای شورای مرکزی را انتخاب خواهند کرد.

در پایان کنگره نیز نشست خبری اعضای هیأت رئیسه موقت مؤسسین جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با حضور خبرنگاران رسانه‌ها برگزار و نتایج انتخابات شورای مرکزی اعلام خواهد شد.

گفتنی است جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به همت جمعی از جانبازان نخبه فرهنگی و سیاسی با هدف سازماندهی جانبازان فعال در سراسر کشور از اردیبهشت سال 92 با عنوان «جبهه جانبازان انقلاب اسلامی» اعلام موجودیت کرد و پس از صدور مجوز فعالیت از سوی کمیسیون ماده 10 قانون فعالیت احزاب به «جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی» تغییر نام داد.

مجتبی شاکری، مجتبی رحماندوست، علیرضا ذاکانی، حسین مظفر و سیدمهدی هاشمی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس جزو مؤسسین این جمعیت هستند که محمد اسماعیل کوثری ریاست موقت هیأت مؤسسین این جمعیت را عهده‌دار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، جانبازان ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا زاهدی
۱۷:۱۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
رزمندگان معسر و جانبازان معسر را هم بگویید فراموش نکنند .متاسفانه رزمندگان و سلحشوران عرصه دفاع مقدس علیرغم سفارش و دغدغه حضرت امام.ره.و رهبری بر زمین مانده
آخرین اخبار