مناف هاشمی: از تکواندوکاران قدردانی ویژه می‌شود

معاون توسعه منابع مالی، انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش گفت: علاوه بر جوایز قهرمانی جهان، سعی می‌کنیم از تکواندوکاران تقدیر ویژه بعمل بیاوریم.

مناف هاشمی: از تکواندوکاران قدردانی ویژه می شود

سیدمناف هاشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص قهرمانی تیم ملی تکواندو در رقابت های جهانی روسیه عنوان کرد: تکواندوی ایران در طول 10 سال اخیر جایگاه خود را پیدا کرده است و توانسته به عناوین مختلفی در سطح جهان و المپیک دست پیدا کند. تا 15سال پیش کسی فکر نمی‌کرد تکواندوی ایران بتواند به چنین جایگاهی برسد ولی امروز می‌بینیم که تکواندوکاران کشورمان دو دوره قهرمانی جهان را از کره ای ها گرفتند و توانستند بر سکوی نخست جهان بایستتند که این برای ورزش ما افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

عضو هیات‌ رییسه فدراسیون تکواندو افزود: با وجود تمام سختی ها و کمبودهایی که وجود داشت، تکواندوکاران ما توانستند تا بین 144 کشور شرکت کننده که همگی به قصد کسب مقام به مسابقات جهانی آمده بودند، عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کنند و این توفیق برایمان بسیار با ارزش بود.

هاشمی گفت: رقابت های جهانی برای ما اهمیت بسیاری داشت و امیدوارم با کسب این امتیاز بتوانیم چهار تکواندوکار المپیکی با چهار مدال خوشرنگ المپیک را از آن خود کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، قهرمانی ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.