پولادگر: برای کسب4 سهمیه و 4 مدال المپیک تلاش می کنیم

رییس فدراسیون تکواندو گفت: سعی می کنیم برای المپیک ریو چهار سهمیه بگیریم و پس از آن بتوانیم به چهار مدال هم دست یابیم.

سیدمحمد پولادگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره قهرمانی ایران در رقابت های جهانی روسیه عنوان کرد: با توجه به تعداد زیاد کشورهای حاضر در ر‌قابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان در روسیه کار سختی را برای رسیدن به مقام قهرمانی داشتیم اما در نهایت تنها کشوری بودیم که توانستیم سه مدال خوشرنگ طلا را در بخش مردان از آن خود کنیم. پنج مدال طلا هشت وزن مردان در مسابقات جهانی روسیه بین پنج کشور تقسیم شد و این نتیجه بسیار رضایت بخش است.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم و خدا را شاکرم که توانستیم در سال قبل از المپیک با کسب چنین نتیجه ای دل مردم ایران را شاد کنیم و امیدوارم که موفقیت‌های تکواندوی ایران تا المپیک ریو ادامه داشته باشد و بتوانیم در المپیک نیز مدال‌های خوش رنگی را کسب کنیم.

رییس فدراسیون تکواندو گفت: ر‌قابت‌ های قهرمانی جهان برای ما بعد از بازی‌های آسیایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که امتیاز آن سه برابر مسابقات قهرمانی آسیا است. کسب مقام قهرمانی جهان با تمام سختی‌هایی که این مسابقات داشت بسیار مهم بود و خوشحالم که تیم ملی تکواندو در نهایت توانست در خاک روسیه به این مهم دست یابد.

پولادگر در خصوص تغییرات احتمالی در کادرفنی فعلی تیم ملی تکواندو عنوان کرد: به طور حتم تا المپیک 2016 برزیل کادرفنی فعلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تلاش می‌کنیم تا در چهار وزن در بازی‌های المپیک نماینده داشته باشیم. امیدوارم شانس خوبی برای کسب مدال در المپیک داشته باشیم. با این حال تمام تلاش مان را برای کسب بهترین نتیجه‌ خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.